به گزارش آتیهآنلاین به نقل از وبدا، محمدرضا مهدیزاده در حاشیه بازدید از مرکز ارتباطات اورژانس تهران با اشاره به اختلال مزاحمان تلفنی در روند خدمت رسانی این سازمان از عزم جدی برای پیگیری قانونی در جهت برخورد قضایی با متخلفان خبر داد.
وی با اشاره به اینکه ۱۰ درصد از تماسهای مخاطبان با شماره ۱۱۵ مربوط به مزاحمان تلفنی است، افزود: اشغال خطوط اضطراری اورژانس توسط اینگونه تماسهای غیرضروری باعث میشود که بیماران و مصدومانی که در شرایط مرگ و زندگی هستند از خدمات همکاران ما محروم شوند.
مهدیزاده ادامه داد: متاسفانه عدم برخورد جدی با مزاحمان موجب شده که گروهی از این افراد با تماسهای مکرر، زندگی دیگر هموطنان را در معرض تهدید جدی قرار دهند.
نظر شما