به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مشاور مدیرعامل و مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تامین اجتماعی گفت: روسای ادارات بازرسی و رسیدگی به شکایات مدیریتهای درمان در تمامی استانهای کشور، به صورت سرزده و در ساعات مختلف شبانهروز، مراکز درمانی ملکی سازمان تأمین اجتماعی را مورد بازرسی و بازدید قرار داده و نسبت به تهیه گزارش و ارسال به اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات اقدام کردند.
علیاکبر ربیعزاده افزود: این بازرسیها در ساعات مختلف شبانهروز، در سطح تمام استانهای کشور با هدف افزایش کیفیت خدمترسانی و رضایتمندی مراجعین بویژه بیمهشدگان تامین اجتماعی است.
وی با بیان اینکه این بازرسیها در محورهای متعدد همچنان در حال انجام است گفت: نحوه پاسخگویی کلیه کارکنان، میزان رضایتمندی بیماران و مراجعین، رعایت الگوی مصرف انرژی، نحوه فعالیت و ارائه خدمات بخش اورژانس، حضور پزشکان طبق برنامهریزی اعلام شده توسط معاونت درمان سازمان، فعالیت پاراکلنیکها به ویژه در مراکز بستری، فعالیت تیم پرستاری، پیشخوان مراکز درمانی، حضور و پاسخگویی پزشکان مقیم و آنکال، عملکرد تیمهای پشتیبانی و خدمات بیمارستانها از جمله محورهای مهم در این بازرسیها است.
ربیعزاده تاکید کرد: برخی مشکلات و کاستیهایی که در بازرسی و گزارشها شناسایی میشود بلافاصله جهت رسیدگی به مراجع و مدیران مرتبط منعکس میشود.
مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه ۳۲ اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات در مدیریتهای درمان کل کشور ملزم به انجام این بازرسی هستند افزود: طی پنج روز اول سال جاری بیش از ۴۰ مرکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی در حدود نیمی از استانهای کشور مورد بازرسی قرار گرفته و این بازرسیها تا پایان تعطیلات نوروزی نیز ادامه خواهد داشت.
نظر شما