پاسخگویی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به تماس‌های مردمی در مرکز تلفن ۱۴۲۰

" میرهاشم موسوی" مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین‌اجتماعی‌ و مرکز تلفن ۱۴۲۰ به تعدادی از تماس‌های ورودی مخاطبان و ذینفعان این سازمان پاسخ گفت.

به گزارش آتیه آنلاین، امروز ۲۰ تیرماه مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به همراه تعدادی از معاونان و مدیران این سازمان با حضور در مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین‌اجتماعی از بخش‌های مختلف این مرکز به‌ویژه سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۲۰ بازدید کردند.
در جریان بازدید امروز همچنین معاونان و مدیران بخش‌های بیمه و درمان سازمان تأمین‌اجتماعی با حضور در پشت میزهای پاسخگویی، تعدادی از سئوالات ذینفعان و شرکای اجتماعی را پاسخ دادند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در ادامه بازدید و نشست امروز بیان کرد: فعالیت‌های صورت گرفته در مرکز ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین‌اجتماعی قابل تقدیر است.
وی افزود: مراکز تماس به عبارتی نبض سازمان‌های محسوب می‌شوند و با اتفاقات سازمان‌ها نبض‌ در این مراکز کند یا تند می‌شوند.
موسوی اضافه کرد: متناسب با اقدامات و فرآیندهای فعالیت سازمان‌ها و تناسب آن با نبض موجود در مراکز تماس باید مورد بررسی قرار گیرد.
او در ادامه گفت: هر اندازه نظارت را مردمی کنیم، بسیاری از رویکردهای اصلاحی، اقدامی و تحولی دست‌یافتنی‌تر می‌شود. استفاده از ظرفیت نظارت مردمی به درستی باید مورد توجه باشد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: نظارت سیستمی کردم بر عملکرد سازمان، بهترین عملکردی است که در مراکز ارتباطات مردمی و پاسخگویی باید مورد توجه باشد.
وی گفت: ما به عنوان متولی و مسئول باید تماس‌های مردمی را به عنوان ابهام درنظر بگیریم و با این رویکرد حل مسائل آنان را دنبال کنیم.
موسوی اضافه کرد: باید توسعه میز خدمت با حضور حوزه‌های تخصصی را در فعالیت‌ بخش‌های مختلف سازمان دنبال کنیم. بررسی بیشترین تماس‌های ورودی در حوزه‌های خاص باید به عنوان اولویت مواجه با مشکل قرار دهیم. نکاه راهبردی را در مواجهه با میدان باید مورد توجه داشته باشیم.

او بیان کرد: سیستم ما در سازمان تأمین‌اجتماعی باید از مشکلات مردم درک لازم را داشته باشد.


پاسخگویی به مخاطبان کمتر از ۵ ثانیه
"رحمان فراهانی" مدیرکل مرکز ارتباطات‌ و نظارت مردمی سازمان تأمین‌اجتماعی در جریان بازدید امروز بیان کرد: امروز سطح سرویس این مرکز به ۹۹ درصد رسیده به این معنی که تماس مخاطبان کمتر از ۵ ثانیه به کارشناسان وصل می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته ۴۸ درصد تعداد تماس افزایش داشته است، گفت: تماس با تعدادی از مخاطبان برای پیگیری انجام شدن کار و حتی پیگیری از طریق شعب برای اولین‌بار در سال گذشته اجرایی شده است.
فراهانی ادامه داد: با بررسی تعدادی از تماس‌های ورودی کارکنان این مجموعه، سناریوی خاص پاسخگویی برای این افراد تدوین و اجرایی شده است. از طریق برقراری تماس با صاحبان ۱۰۰ هزار شماره تلفن خاص، مشکلات این بخش از ذینفعان بررسی و پیگیری شده است.
مدیرکل مرکز ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: تا تیرماه ۱۴۰۰ تعداد ۳میلیون و ۱۸۰ هزار مورد خدمت به مردم ارائه شده بود و در سه سال اخیر ۱۵ میلیون و ۸۷۶ مورد خدمات با افزایش ۵۰۰ درصدی محقق شده است.
وی اضافه کرد: پیش از این برای پیگیری لیست حق بیمه افراد به شعب مراجعه می‌کردند وامروز با این مرکز تماس می‌گیرند. ۳۱ اردیبهشت سال‌جاری بیشترین تعداد تماس به مخاطبان سازمان تأمین‌اجتماعی با ۳۴ هزار مورد تماس ورودی محقق شد.
فراهانی اضافه کرد: میانگین تماس‌های ورودی به مرکز تناسب ۱۴۲۰ با احتساب روزهای تعطیل ۹۵۰۳ مورد و بدون احتساب تعطیلی ۱۳ هزار تماس را شامل می‌شود.
او در ادامه افزود: میز خدمت هفتگی در ۴۷ سازمان و ارگان دولتی به صورت نوبتی توسط همکاران مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین‌اجتماعی برقرار است.
مدیرکل مرکز ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: ۱۳۰ نفر از کارشناسان در قالب شیفت‌های سه‌گانه در این مرکز پاسخگوی مخاطبان سازمان هستند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی و تعدادی از معاونان و مدیران این سازمان در جریان بازدید امروز از مرکز تماس ۱۴۲۰ به تعدادی از تماس‌هاس ورودی این مرکز در حوزه‌های پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران ، لیست هوشمند حق بیمه، سوابق بیمه‌ای‌ و دیگر موارد پاسخ دادند.

در جریان بازدید امروز از مرکز ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین‌اجتماعی و مرکز تماس ۱۴۲۰، معاون بیمه‌ای،‌ معاون فرهنگی اجتماعی و امور استانها، معاون مدیرکل درمان مستقیم، معاون مدیرکل درمان غیرمستقیم، رئیس مرکز فناوری، آمار و محاسبات، مدیرکل درمان مستقیم، مدیرکل درمان غیرمستقیم، مدیرکل منابع انسانی،مدیرکل وصول حق بیمه، مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، مدیرکل مرکز ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین‌اجتماعی حضور داشتند.

کد خبر: 72255

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =