به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابطعمومی سازمان تامیناجتماعی؛ جمیل حقپرست امروز در جریان سمینار آموزشی خدمات و پشتیبانی سازمان تأمیناجتماعی با تأکید بر حساسیت و اهمیت فعالیتهای این حوزه بیان کرد: مجموعه مالی و پشتیبانی تامیناجتماعی از مهمترین و حساسترین بخشهای این سازمان است.
وی افزود: همه خدماتی ارائه شده توسط تأمیناجتماعی به مخاطبان و ذینفعان، به نوعی از مجرای این حوزه پشتیبانی میشوند.
وی همچنین اضافه کرد: با توجه به مأموریت و رسالت مهم تأمیناجتماعی در زمینه خدمترسانی به نیروهای مولد جامعه، همه ما در همه حوزههای فعالیت سازمان وظیفه انجام کارها به شکل دقیق و حساس را داریم تا خدمات به بهترین شکل ارائه شود.
حق پرست ادامه داد: تفاوت این سازمان با سایر حوزههای خدماترسانی در این است که مردم با پرداخت حق بیمه به این سازمان، خدمات مناسب دریافت میکنند و هیچ نهاد موازی هم در این حوزه وجود ندارد.
معاون برنامهریزی، مالی و پشتیبانی تأمین اجتماعی افزود: مردم در صورت عدم موفقیت در دریافت وام از یک بانک به دیگر بانکها مراجعه کرده و خدمات را از آنجا دریافت میکنند، اما سازمان تأمیناجتماعی چنین شرایطی ندارد. بنابراین حساسیت کار در مجموعه ما بسیار بالا است و وطیفه ما ارائه خدمات به مردم به بهترین نحو است.
فردین سلیمی پارسا، مدیرکل خدمات و پشتیبانی سازمان تامیناجتماعی نیز در افتتاحیه این سمینار گفت: به دلیل اهمیت و حساسیت بخش مالی و خدمات در سازمان، سیستمهای نظارتی داخل و خارج تأمین اجتماعی در این حوزه بهخصوص به بخش قراردادهای مالی بسیار حساس هستند.
وی افزود: با توجه به اینکه سازمان تأمیناجتماعی امانتدار مردم و منابع این سازمان در زمره حق الناس است، دقت بالا در انعقاد قراردادهای مالی بسیار مهم است.
سمینار آموزشی خدمات و پشتیبانی سازمان تأمیناجتماعی طی دو روز و با حضور معاون برنامهریزی، مالی و پشتیبانی و مدیران حوزه خدمات و پشتیبانی ادارات استانی تأمین اجتماعی با هدف آشنایی با آخرین تحولات حوزه برنامهریزی، مالی و پشتیبانی برگزار شد.
نظر شما