به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری با همراهی جمعی از مدیران سازمان تامین اجتماعی ضمن بازدید از مراکز بیمهای و درمانی و گفتوگو با همکاران سازمانی و مصدومان بستری شده، از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.
وی در جریان این بازدید با اشاره به دستور «میدری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حضور در منطقه حادثه، گفت: به منظور بررسی و تسریع در رسیدگی به امور حادثهدیدگان در این استانها حضور پیدا کردیم تا ضمن بررسی دقیق شرایط، تصمیمات لازم در محل اخذ شود.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نحوه پذیرش و ترخیص مصدومان حادثه در بیمارستان خلیج فارس تأمین اجتماعی هرمزگان را مثبت و قابل قبول توصیف کرد و افزود: با وجود اینکه این بیمارستان خلیج فاصله زیادی از محل حادثه دارد، اما بدون ایجاد وقفه در خدمترسانی به مراجعین عادی، تا زمان انجام بازدید، حدود ۳۰۰ نفر از مصدومان را پذیرش و پس از انجام مراحل درمانی مناسب، اکثر آنها ترخیص شدهاند.
سالاری همچنین از همکاران خود، به ویژه کادر درمان، بهخاطر رسیدگی سریع به وضعیت مصدومان قدردانی کرد و از برنامهریزی و تلاش مسئولان استان تقدیر کرد و گفت: این تدابیر باعث شده تا بار مراجعه به یک مرکز متمرکز نشود و سرعت رسیدگی به مصدومان افزایش یابد.
او درباره ارایه خدمات بیمهای برای مصدومان و آسیب دیدگان حادثه نیز گفت: دستورات لازم در این زمینه صادر شده و با توجه به شرایط هر یک از حادثهدیدگان، اقداماتی مانند برقراری مستمری برای بازماندگان، مقرری بیمه بیکاری، مقرری از کار افتادگی، غرامت دستمزد ایام بیماری و سایر خدمات حسب مقررات مربوطه و به سرعت انجام خواهد شد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اضافه کرد: در نزدیکی محل حادثه، شعبه شهید رجائی تامین اجتماعی مستقر است که خوشبختانه به همکاران آسیبی نرسیده و صرفاً خساراتی به ساختمان وارد شده که اقدامات لازم برای فعالیت کامل شعبه فوراً انجام میشود.
نظر شما