پاسخگویی مدیرکل بهزیستی یزد به درخواستهای مردمی در سامانه سامد

مدیرکل بهزیستی استان یزد چهارشنبه ۲۲ اسفندماه از طریق خط تلفنی ۱۱۱ پاسخگوی درخواست‌ها و شکایات مردمی است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان یزد، در راستای پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی و به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت از طریق سامانه سامد، نادر هومنیان، مدیر کل بهزیستی استان چهارشنبه ۲۲ اسفندماه ساعت ۹ تا ۱۱ صبح با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری به صورت مستقیم از طریق خط ۱۱۱ به درخواست‌ها و شکایات مردمی مرتبط با بهزیستی پاسخ می دهد.

کد خبر: 78785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =