به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان یزد، در راستای پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی و به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت از طریق سامانه سامد، نادر هومنیان، مدیر کل بهزیستی استان چهارشنبه ۲۲ اسفندماه ساعت ۹ تا ۱۱ صبح با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری به صورت مستقیم از طریق خط ۱۱۱ به درخواستها و شکایات مردمی مرتبط با بهزیستی پاسخ می دهد.

مدیرکل بهزیستی استان یزد چهارشنبه ۲۲ اسفندماه از طریق خط تلفنی ۱۱۱ پاسخگوی درخواستها و شکایات مردمی است.
کد خبر: 78785
نظر شما