به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین، وحید انتظاری گفت: طرح کالابرگ الکترونیکی با هدف حمایت از معیشت خانوارهای مشمول و تقویت سبد غذایی دهکهای اول تا هفتم اجرا میشود. بر این اساس، دهکهای اول تا سوم به ازای هر نفر ۵۰۰ هزار تومان و دهکهای چهارم تا هفتم به ازای هر نفر ۳۵۰ هزار تومان اعتبار دریافت خواهند کرد.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین افزود: اعتبار برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی در طرح کالابرگ الکترونیکی شامل اقلامی از گروههای لبنیات، پروتئین و خواربار اختصاص یافته است.
وی بیان کرد: تعداد ۱۸۹۲ فروشگاه عمده، زنجیره ای و خرد در سطح استان قزوین به سامانه طرح کالابرگ الکترونیکی متصل شده که تعداد ۹۲ فروشگاه، فروشگاههای زنجیرهای هستند.
انتظاری به هم استانی های مشمول این طرح توصیه کرد به منظور پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی سامانهای و اقلام در فرآیند خرید، ترجیهاً به فروشگاههای زنجیره ای مراجعه کنند و هم استانی هایی که در اقصی نقاط استان سکونت دارند و امکان مراجعه حضوری به فروشگاههای زنجیرهای برایشان میسر نیست به نزدیکترین فروشگاههای خُرد محل سکونت که به سامانه طرح کالابرگ الکترونیکی متصل می باشند مراجعه کنند.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: مشمولان این طرح میتوانند برای مشاهده فروشگاهها و اطلاع از اعتبار خود، اپلیکیشن «شما» را از طریق مایکت، بازار و یا از سایت shoma.sfara.ir دریافت و نصب کنند؛ همچنین مرکز تماس ۶۳۶۹ - ۰۲۱ پاسخگوی سؤالات و درخواستهای مشمولان طرح کالابرگ الکترونیکی است.
انتظاری تاکید کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هیچگونه پیامکی برای این طرح ارسال نمیکند لذا مردم مراقب کلاهبرداران اینترنتی و پیامک های جعلی باشند.
وی در ادامه بیان کرد: ملاک تخصیص طرح کالابرگ الکترونیکی به خانوارها، دریافت یارانه ی پنجم بهمن ماه سال جاری ست و خانوارهایی که در تاریخ فوق، یارانه دریافت نکردهاند مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی نیستند.
نظر شما