تولید، تنها راه توسعه کشور

"محمد آذرپناه" مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: تولید مهم‌ترین و تنها را توسعه هر کشوری است و بخش خدمات در واقع زایش حوزه تولید محسوب می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین، آذرپناه امروز، یکشنبه ۲۹ مهرماه در جریان همایش تشکل‌های کارفرمایی استان تهران بیان کرد: در مرحله اول تکلیف ما شناسایی نواقص وگام روبه جلو در حوزه فعالیت تشکل‌های کارگری و کارفرمایی است.
آذرپناه ادامه داد:تشکل‌های کارگری و کارفرمایی برای تعالی ساختاری تشکل‌ها گام ابتدایی را برداشته‌اند.
او همچنین تاکید کرد: امروز به واسطه اقدامات صورت گرفته در حوزه فعالیت تشکل‌ها، واگرایی در حوزه انجمن‌های صنفی را شاهد هستیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: وفاق ملی در جامعه نشان داده شده و در حال تبدیل شدن به یک گفتمان است و یکی از نمودهای آن به همایش امروز تشکل‌های کارفرمایی استان تهران برمی‌گردد.
آذرپناه گفت: امروز تقریبا در همه جای استان تهران با مشکل تأمین نیروی کار برای شهرک‌های صنعتی مواجه‌ایم و یکی از مهم‌ترین نیازمندیهای نیروی کار به موضوع مسکن مربوط می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران بیان کرد: پیشنهاد تأمین زمین برای ساخت مسکن برای جامعه کار و تولید در استان تهران مطرح شده و در این زمینه انجمن‌های صنفی کارگری و کارفرمایی باید همکاری لازم را داشته باشند.
وی افزود: در حال حاضر به صورت همزمان بیکار و عدم‌ توانمندی پر کردن خلا نیروی کار در کشور وجود دارد.

کد خبر: 75107

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =