تحقق ۳۶ درصدی تعهد اشتغال در گناباد

فرماندار گناباد میزان تعهد اشتغال این شهرستان در سالجاری را یک هزار و ۸۷۴ نفر ذکر کرد و گفت: از این تعداد حدود ۳۶ درصد معادل ۶۷۱ نفر از ابتدای امسال تاکنون محقق شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، رضا نصیری در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های گناباد خواستار اهتمام بیشتر مسوولان ذیربط و از جمله بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات و افزایش تعهد اشتغال این شهرستان شد و گفت:‌ افزون بر یک میلیون متر مربع آسفالت در دو سال و نیم گذشته در معابر عمومی مناطق شهری و روستایی و ۵۴۰ هزار متر مربع در جاده های بین شهری و روستایی شهرستان گناباد اجرا شد.

وی افزود: ۲۴۰ هزار متر مربع از این میزان در معابر روستایی شهرستان گناباد اجرا شد و با توجه به حجم فعالیتهای عمرانی، برای اجرای این آسفالت بیش از ۱۰ برابر سهمیه قیر رایگان بدین منظور جذب شد.

رضا اسماعیل نژاد، رییس صندوق کارآفرینی و امید گناباد هم از پرداخت هفت فقره تسهیلات بانکی در مجموع به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تبصره ۱۸ از ابتدای سالجاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

سعید خواجه، رییس اداره راه و شهرسازی گناباد هم با انتقاد از تعلل سیستم بانکی در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن در این شهرستان، گفت: برخی بانک‌ها از پرداخت تسهلات ودیعه مسکن و احیاء بافت فرسوده به صورت همزمان به واحدهای متقاضی خودداری می کنند این در حالی است که تسهیلات این بخش‌ها دو مقوله جدا از هم و طبق قانون باید برای ساخت و نوسازی واحدهای مسکونی تخصیص یابد.

محسن فولادی پور، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد نیز تعهد اشتغال این بخش را در سالجاری ۲۹۸ نفر برشمرد و گفت: این شهرستان رتبه نخست ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ‌ بین شهرستان‌های استان خراسان رضوی در یک سال گذشته را کسب کرد.

مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

کد خبر: 75008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =