برگزاری نشست مدیر درمان تامین اجتماعی یزد با مدیریت امور شعب بانک رفاه

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد در نشستی که با مدیریت امور شعب بانک رفاه داشت ضمن تشکر از همکاری‌های این مجموعه خواستار همکاری و مشارکت‌های خیری بانک رفاه در زمینه توسعه درمان شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان یزد، حامد هاتفی در نشستی که به مناسبت روز پزشک با مدیر امور شعب بانک رفاه داشت ضمن مثبت خواندن مشارکت‌های خیری بانک رفاه در احداث اورژانس و مراکز درمانی در برخی مناطق محروم استان خواستار همکاری و مشارکت این بانک در توسعه درمان مستقیم تامین اجتماعی در استان شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی یزد با بیان اینکه به واسطه برخی محدودیت‌های بودجه‌ای و قانونی امکان تهیه برخی تجهیزات تشخیصی که نیاز ضروری استان است را نداریم ادامه داد: در این موضوع همواره نیازمند مشارکت خیرین هستیم.

مدیر امور شعب بانک رفاه نیز در این دیدار ضمن تقدیر از جامعه پزشکی استان با اظهار تمایل به مشارکت در امور عام المنفعه بویژه در بحث درمان به واسطه وجود برخی فصل‌های بودجه‌ای در بانک رفاه گفت: درمان مستقیم تامین اجتماعی به واسطه ارائه خدمات رایگان مورد استقبال مردم است و ما همه تلاشمان را برای مشارکت در امور توسعه این مجموعه انجام خواهیم داد.

وی امیدوار شد با اخذ مجوز از ستاد بانک رفاه در سال آینده بتوان در یکی از امور توسعه ‌ای درمان تامین اجتماعی مشارکت کرد.

کد خبر: 74040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =