پیام تبریک سرپرست کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه به مناسبت سالروز تاسیس بانک رفاه

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به مناسبت ۲۷ مرداد ماه، شصت و چهارمین سالروز تأسیس بانک رفاه کارگران پیام تبریکی منتشر کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، در متن پیام تبریک بهروز جمشیدمفید به مناسبت شصت و چهارمین سالروز تاسیس بانک رفاه کارگران آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اهداف استراتژیکی را درکشور دنبال می کند و برای دستیابی به این اهداف نیازمند برخی از بازوهای اجرایی است که بانک رفاه کارگران نیز یکی از این بازوهای ارزشمند و اثرگذار است.

بانک رفاه کارگران شصت و چهار ساله از زمان تاسیس تا به امروز تمام توان و ظرفیت خود را مصروف داشته تا در مسیر اهداف کلان اقتصادی کشور گام بردارد و با ارائه خدمات مطلوب به تمامی ذی نفعان، موجبات رضایت و شعف ایشان را رقم بزند.

بانک رفاه کارگران، بانکی مبتنی بر برنامه‌های اقتصادی و با هدف رونق تولید خدمات ارزشمندی را به جامعه کارگری تقدیم می‌کند و در بین بانک‌های کشور از این حیث دارای جایگاه ارزشمندی است.

فلسفه وجودی بانک رفاه، خدمت‌رسانی به شهروندان به ویژه قشر زحمت کش کارگر، بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی بود که در طی این شش دهه سرلوحه برنامه ها قرار گرفته است.

اینجانب به نمایندگی از جامعه کار و تلاش و تعاون استان کرمانشاه در سالی که از سوی مقام معظم رهبری( مدظله العالی) به سال ” جهش تولید با مشارکت مردم” نام گرفته، امیدوارم با اجرای برنامه های پیش رو در راستای تحقق شعار سال و حمایت از تولید و کسب و کارها، موفق تر عمل نموده و با همت بیشتر و تلاش‌های صادقانه و خالصانه شاهد موفقیت‌های بیشتری در مجموعه بانک رفاه کارگران باشیم و از درگاه خداوند متعال سلامت، سعادت و شادکامی برای مدیر امور شعب، معاونین و کلیه کارکنان این بانک ارزشمند در استان کرمانشاه را مسألت می‌نمایم.

بهروز جمشیدمفید

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کرمانشاه

کد خبر: 73236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =