تعهدات درمانی تامین اجتماعی به زنجانی‌ها ماهانه بیش از ۱۱۳ میلیارد تومان است

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: تعهدات درمانی به بیمه‌شدگان استان زنجان، ماهانه بیش از ۱۱۳میلیارد تومان است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان، امیر عباس جراحی علمداری در نشست اصحاب رسانه به مناسبت هفته تامین اجتماعی گفت: ارتقاء خدمات بهداشتی درمانی و رشد کیفیت زندگی، منجر به افزایش امید به زندگی از حدود ۵۵ سال قبل از انقلاب به بالای ۷۵ سال در حال حاضر رسیده است.

وی ادامه داد: خدمتگزاران شما در تامین اجتماعی استان این افتخار را دارند که در حال حاضر به بیش از ۵۳ درصد از جمعیت یک میلیون و ۱۱۹ هزار نفری استان در حوزه‌های مختلف خدمات درمانی ارائه دهند.

علمداری بیان کرد: در حال حاضر مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان ماهانه بطور متوسط ۱۱۳ میلیارد تومان تعهدات درمانی به بیمه شدگان و مردم ولایتمدار استان ارائه می‌دهد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: در حال حاضر مدیریت درمان تامین اجتماعی استان به دو روش کلی درمان مستقیم و درمان غیر مستقیم به بیمه‌شدگان این سازمان ارائه خدمت می‌کند؛ در درمان مستقیم کلیه خدمات درمانی در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی به صورت رایگان برای بیمه شدگان اجباری ارائه می‌شود. در حال حاضر این مدیریت در استان زنجان با دو بیمارستان و یک پلی‌کلینیک و ۴ درمانگاه در قسمت‌های مختلف استان خدمات متنوع درمانی را به صورت رایگان ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر به منظور تکمیل پوشش درمانی بیمه‌شدگان این مدیریت با ۶۰۰ مرکز مستقل درمانی، مطب پزشکان و مراکز پاراکینیک قرارداد بسته است؛ در این نوع از ارائه خدمات درمانی که به درمان غیرمستقیم معروف است بیمه‌شدگان با پرداخت فرانشیز از خدمات درمانی مورد نیاز خود در مراکز طرف قرارداد بهره می‌برند.

علمداری همچنین افزود: در راستای توسعه خدمات درمانی این مدیریت درمان در حال حاضر ، دو پروژه در دست اجرا (طرح توسعه بیمارستان شهید سلیمانی ابهر و احداث درمانگاه جدید سهروردی در شهرستان خدابنده) با تخصیص اعتباری اولیه بالغ بر ۱۵۷ میلیارد تومان در حال ساخت است.

کد خبر: 72465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =