اعزام ۱۵۰ نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان به سفر زیارتی مشهد مقدس

در ادامه برنامه‌های فرهنگی سازمان تامین اجتماعی و در آستانه هفته سالمندان، ۱۵۰ نفر از بازنشستگان و مستمری‌بگیران گیلانی با هماهنگی کانون بازنشستگان استان در قالب طرح کرامت رضوی به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، کیوان مرتضوی با اعلام این خبر افزود: طرح کرامت رضوی در قالب اعزام بازنشستگان و مستمری‌بگیران به سفر زیارتی مشهد مقدس از سال‌های گذشته در دستور کار معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان قرار داشته و تاکنون چندین هزار نفر از مستمری بگیران استان از توفیق زیارت حضرت ثامن الحجج با بهره گیری رایگان از امکانات اقامتی و ایاب و ذهاب و پذیرایی توسط تامین اجتماعی برخوردار شده‌اند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با تاکید بر اینکه حسب اعلام مدیرعامل سازمان در مراسم بدرقه اولین گروه اعزامی در سالجاری، در سنوات اخیر افزون بر ۷۸ هزار نفر از این طرح در سطح کشور استفاده کرده‌اند و برای سالجاری نیز پیش بینی اعزام ۷۰ هزار نفر صورت گرفته بیان کرد: حسب هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد مرکزی و کانون بازنشستگان استان، حدود ۱۵۰ نفر از بازنشستگان و مستمری‌بگیران گیلانی در هفته اول مهرماه و در آستانه روز سالمندان به این سفر معنوی اعزام خواهند شد .

وی با تاکید بر اینکه در تمهیدات اتخاذ شده تهیه بلیط قطار برای اعزام مستمری‌بگیران گیلانی به مشهد مقدس در دستور کار قرار دارد گفت: هماهنگی‌های خوبی برای ایجاد رضایتمندی بیشتر این گروه از مخاطبین با شرکت رفاه‌گستر برای برنامه‌ریزی بهتر سفر عزیزان اعزامی صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم علاوه بر بهره و حظ معنوی این سفر زیارتی، خاطراتی خوب برای بازنشستگان رقم بزنیم.

مرتضوی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی در کنار پرداخت مستمری ماهانه و پوشش‌های درمانی، تقبل نیمی از مبلغ حق بیمه درمان تکمیلی و انجام اقداماتی همچون برگزاری مسابقات ورزشی و سفرهای زیارتی برای بازنشستگان را در دستور کار دارد که ماهانه صدها میلیارد تومان بابت آن هزینه صورت می‌گیرد.

در سالجاری ثبت‌نام و اعلام اسامی اعزام شوندگان از طریق کانون بازنشستگان انجام و با هماهنگی‌های لازم، تمهیدات سفر توسط ادارات کل استان‌ها صورت خواهد گرفت .

کد خبر: 73701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =