بیمه‌شدگان هنگام مراجعه به مراکز درمانی، کارت شناسایی معتبر ارائه دهند

رییس اداره نظارت و بازرسی اسناد پزشکی قم از بیمه‌شدگان تامین اجتماعی خواست تا هنگام مراجعه به مراکز درمانی، کارت شناسایی معتبر ارائه دهند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم، علی عباسی در ادامه گفت: در چهار ماهه نخست امسال، بیش از ۷۹۱ بازرسی نامحسوس و ۲۶۳ بازرسی محسوس از ۸۴۰ مرکز طرف قرارداد انجام شده است.

وی افزود: با توجه به مأموریت این اداره در صیانت از حقوق بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی و مراکز طرف قرارداد، بازرسی‌ها را به دو روش محسوس و نامحسوس ( حضوری و غیرحضوری ) جهت پیشگیری و کنترل از تخلفات در بخش درمان غیر مستقیم انجام می‌دهد.

رییس اداره نظارت و بازرسی اسناد پزشکی قم با اشاره به فرایند نظارت و بازرسی در اسناد پزشکی بیان کرد: بازرسی ها در گذشته با توجه به تعداد مراکز بیشتر حضوری و با مراجعه مستقیم به مراکز طرف قرارداد انجام می‌گرفت.

وی ادامه داد: امروزه با الکترونیکی شدن تولید نسخ و وجود سامانه‌های مختلف الکترونیکی ، بازرسی‌ها به روش غیرحضوری، از طریق نرم افزارهای سازمان، پورتال معاونت درمان و سیستم جامع اسناد پزشکی انجام می‌شود.

عباسی بیان کرد: بیمه‌شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی در صورت شکایت از نحوه خدمت رسانی از مراکز طرف قرارداد، می توانند از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۴۲۰ و یا با مراجعه حضوری به اداره نظارت و بازرسی اسناد پزشکی قم اقدام کنند.

کد خبر: 73719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =