حضور داوطلبانه همکاران تامین اجتماعی همدان در ۳ پایگاه خدمات درمانی در ایران و عراق

با حضور داوطلبانه همکاران بسیجی کانون‌های بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی همدان در سه پایگاه برون مرزی و درون مرزی در ایام اربعین، به زائرین خدمات درمانی ارائه شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان، خدمت به زائرین حسینی توسط مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان در اربعین امسال در قالب فعالیت در سه پایگاه و موکب درمانی انجام شد .

موکب درمانی بسیج جامعه پزشکی تامین اجتماعی همدان در کربلای معلی، بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی سپاه انصارالحسین و پایگاه امدادی مدیریت درمان استان کرمانشاه مستقر در شهرستان ماهیدشت، سه مرکز خدمت رسانی به زائرین اربعین امسال بود که بسیجیان جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان توفیق خدمت به زائرین اربعین حسینی را در آنها کسب کردند.

بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی همدان در تشریح جزییات این فعالیت ها اعلام کرد: موکب درمانی آیت اله بهاری مستقر در شهر مقدس کربلا امسال برای دهمین سال با حضور تیم ۴۰ نفره از همکاران درمانی و پشتیبانی به مدت دو هفته به چهار هزار زائر ارئه خدمت کرد. تیم امدادی این موکب شامل یک پزشک متخصص، شش پزشک عمومی، یک داروساز ، ۱۰ پرستار، دو بهیار،یک کارشناس بهداشت محیط، یک دارویار، دو مددکار و روانشناس، یک ماما، و ۱۵ نیروی پشتیبانی و جهادی بودند که به صورت شبانه‌روزی موفق به ارائه خدمت شدند.

خدمات ویزیت پزشک متخصص و عمومی، ویزیت مامایی، تزریقات، پانسمان، سرم تراپی، آتل گیری،ارائه دارو، فیزیوتراپی، کنترل فشار خون، کنترل قند خون، مشاوره های بهداشتی و ... از رئوس فعالیت های این موکب است .

اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی مصرفی و غیر مصرفی این موکب به طور کامل از محل مشارکت و هدایای دوستداران مکتب حسینی تامین شده است و ارزش ریالی داروهای ارائه شده در اربعین امسال در این موکب بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان بوده است .

اعزام همکاران مدیریت درمان همدان به عنوان استان معین به استان کرمانشاه و مشارکت همکاران در برپایی موکب امدادی درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه مستقر در ماهیدشت، پایگاه دوم خدمت‌رسانی به زائران حسینی در اربعین امسال بود که با حضور ۱۲ نفر از کارکنان مراکز تابعه مدیریت درمان همدان شامل دو پزشک، شش پرستار، دو دارویار و دو نیروی پشتیبانی به مدت پنج روز از دوم تا ششم شهریور ماه به صورت شبانه روزی صورت گرفت .

فعالیت جهادی بسیجیان بسیج جامعه پزشکی تامین اجتماعی همدان در بیمارستان صحرایی سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه انصارالحسین واقع در میدان فرودگاه همدان در قالب تیم درمانی ۲۰ نفره در سه شیفت (۲۴ ساعته ) متشکل از پزشک پرستار بهیار و نیروی امدادی در تاریخ سوم شهریور ، مرکز سوم خدمت رسانی نیروهای داوطلب مدیریت درمان استان به زائران بود .

اعلام آمادگی و ثبت نام همکاران برای خدمت در موکب شهدای سازمان تامین اجتماعی مستقر در شهر مقدس کربلا و تجهیز و آمادگی مهمانسراهای برای اسکان همکاران زائر، از دیگر اقدامات این ایام بوده است .

کد خبر: 73722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =