صدور بیش از ۲۳۷ هزار مجوز کسب و کار الکترونیکی در گیلان

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان از صدور بیش از ۲۳۷ هزار مجوز کسب و کار الکترونیکی در استان از زمان راه‌اندازی درگاه ملی مجوزها در سال ۱۴۰۱ تا نیمه اول شهریورماه جاری خبر داد.  

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا نوروزی با بیان اینکه از ۲۳۷ هزار درخواست کسب و کار ثبت شده در استان، بیشترین تعداد با ۵۵ هزار فقره مربوط به شهر رشت است گفت: در درگاه ملی مجوزها، متقاضیان کسب و کار، درخواست صدور مجوز را به دستگاه‌های اجرایی مرتبط ارسال می‌کنند که به ترتیب اتحادیه اصناف با صدور نزدیک به ۱۳۸ هزار مجوز، متولی صدور بیشترین مجوز کسب و کار در استان است.

وی افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با صدور ۲۶ هزار فقره دومین رتبه را در صدور مجوز کسب و کار کسب در استان به خود اختصاص داده است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان، مجوزهای پرتقاضا در گیلان را شامل پروانه کسب بنگاه معاملات املاک، پروانه کسب خرده فروشی خواروبار و کسب و کار خانگی خیاطی لباس اعلام کرد.

نوروزی، آموزش تمام دستگاه‌های اجرایی، گسترش تبلیغات محیطی و شهری و اجرای پویش تبلیغاتی - فرهنگی درگاه ملی در استان، احصاء بیش از ۱۰ مورد مشکل فنی و انتقال آن به مرکز ملی پایش برای حل مسائل و همچنین پاسخگویی مستمر را از جمله عوامل موفقیت این طرح در استان گیلان دانست.

کد خبر: 73692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =