نشست تعاملی مدیرکل تأمین‌اجتماعی کرمانشاه با رئیس کانون همکاران بازنشسته و مستمری‌بگیر

به مناسبت فرارسیدن هفته تأمین اجتماعی و با هدف توسعه تعامل با کانون همکاران بازنشسته، مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه با حضور در محل کانون از نزدیک با رئیس، اعضای هیأت مدیره و سایر همکاران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه، در ابتدای این دیدار مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: ماه محرم فرصتی است برای خودسازی و درس گرفتن از ایثار و از خودگذشتگی سیدالشهدا حضرت حسین ابن علی (ع) که با شهادت خود تا قیامت درس شرف و ایستادگی در برابر ظلم را به همگان آموزش داد.

اسکندر کاکایی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته تأمین اجتماعی به دغدغه‌های همکاران در حوزه‌های مختلف به ویژه درمان تکمیلی اشاره و بیان کرد: حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران بصورت متمرکز در ستاد مرکزی سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود و طبیعتاً این پرداخت‌ها پس از اعمال کسورات قانونی اعم از حق بیمه شده جهت درمان تکمیلی صورت می‌پذیرد.

وی افزود: با توجه به نارضایتی تعدادی از همکاران شاغل و بازنشسته از عملکرد شرکت طرف قرارداد در امر بیمه درمان تکمیلی پیگیری‌های زیادی انجام شد و برطرف کردن این مشکلات بطور ویژه در دستور کار حوزه رفاهی سازمان است.

کاکایی گفت: در هر قراردادی اجرای تعهدات طرفین موجب رضایت هرکدام را فراهم می سازد و طبیعتا پرداخت‌های به موقع خسارات درمانی به همکاران و بازنشستگان نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: حفظ کرامت بازنشستگان وظیفه سازمانی ما در تامین اجتماعی است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود و ضروری است کلیه واحدهای متولی امر بیمه درمان تکمیلی در اداره کل استان در اسرع وقت پیگیر مسائل و مشکلات این عزیزان باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود و با اشاره به توجه ویژه به حفظ و ارتقاء سلامت بازنشستگان گفت: اجرای طرح مرشدان که المپیادهای ورزشی بازنشستگان و مستمری‌بگیران را شامل می شود با هدف ارتقا سلامت جسمی و روحی بازنشستگان و مستمری‌بگیران معزز است و پیشنهادات همکاران بازنشسته و مستمری‌بگیر را در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این طرح به ستاد مرکزی منعکس و پیگیری لازم را انجام خواهیم داد لذا ضروری است بدواً نقطه نظرات و راهکارهای پیشنهادی توسط بازنشستگان به اداره کل استان منعکس شود تا اقدام و پیگیری‌های بعدی صورت پذیرد.

کاکایی در ادامه به لزوم بررسی محل و فضای فیزیکی مناسب جهت کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران اشاره کرد و افزود: مطمئناً دغدغه‌های همکاران بازنشسته و مستمری‌بگیر درباره نبود مکانی مناسب جهت استقرار کانون یکی از مهم‌ترین برنامه‌های در دستور کار اداره کل استان است و با همکاری مدیریت درمان استان سعی خواهد شد با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود چه در بخش بیمه‌ای و چه در مراکز درمانی، مکانی مناسب و در خور شأن همکاران تهیه و در اختیار این عزیزان قرار گیرد.

کد خبر: 72203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =