دیدار مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با رئیس انجمن مدیران صنایع استان

همزمان با هفته تامین اجتماعی، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در دیدار با رئیس انجمن مدیران صنایع استان، از کارفرمایان به عنوان یکی از ارکان شرکای اجتماعی سازمان یاد کرده و ضمن اشاره به نقش و جایگاه این قشر، بر تحکیم اعتمادسازی و تقویت تعاملات تاکید کرد .

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، در ادامه رویکردهای تعاملاتی و با هدف پاسداشت هفته تامین اجتماعی و تاکید بر جایگاه و اهمیت شرکای اجتماعی به ویژه نمایندگان این اقشار در مجامع کارفرمایی، کیوان مرتضوی، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اکبر تطهیری مقدم، رئیس انجمن مدیران صنایع استان دیدار کرد و در نشستی صمیمانه به گفتگو در زمینه وضعیت صنعت گیلان و عرصه‌های تولید و نقش تامین اجتماعی در ایجاد آرامش خاطر و کاهش دغدغه‌های جامعه کارفرمایی پرداخت.

در این دیدار مباحث مختلفی درباره انتظارات متقابل تامین اجتماعی و کارفرمایان از یکدیگر از جمله درخواست کارفرمایان بابت استقرار مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی در شهرصنعتی رشت مطرح و بر ضرورت همسویی و همراهی با تکیه بر دانش روز و رویکردهای علمی و نگاه کارشناسی و همچنین تقویت تعاملات و اعتمادسازی بیشتر تاکید شد.

تطهیری مقدم نیز در این دیدار با اشاره به سوابق و تاریخچه صنعت و تامین اجتماعی در دهه‌های اخیر گفت: رویکرد، اعتقاد و باور ما بر این است که کارفرما عضوی از خانواده تامین اجتماعی بوده و استقلال این سازمان با تکیه بر شرکای اجتماعی آن یک اصل در تداوم و پایداری آن است.

در پایان این نشست ، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تقدیم لوح و هدیه‌ای از تعامل خوب، همت بلند و اندیشه‌های والای متولیان این حوزه به عنوان یکی از بازوان تامین اجتماعی در ارتباط با کارفرمایان قدردانی کرد .

در لوح تقدیمی کیوان مرتضوی به رئیس انجمن مدیران صنایع گیلان آمده است :

کارفرمایان از ارکان شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی و در واقع گردانندگان اصلی چرخهای اقتصادی یک جامعه‌اند که کارآفرینی، اندیشه و سرمایه‌گذاری آنها به مثابه موتور محرکه و ابزاری کارآمد برای تعالی و ارتقاء کشور در مسیر بالندگی و رشد محسوب می‌گردد .

بی‌تردید نقش انکارناپذیر کارفرمایان به عنوان یکی از شرکای اجتماعی تاثیرگذار برای سازمان که صیانت از کارگران و خلق منابع برای اراده تعهدات مطلوب به انجام تکالیف قانونی توسط آنها بستگی دارد سبب گردیده تا این مجموعه همواره از جایگاهی رفیع و ارزشمند برخوردار بوده و رویکردهای فرهنگی اجتماعی و خط‌مشی تامین اجتماعی در این راستا همواره تحکیم و تقویت تعاملات و اعتمادسازی بوده است .

لذا در آستانه هفته تامین اجتماعی و به پاس اندیشه والا و همت بلند جنابعالی در پیگیری دغدغه‌های بیمه‌ای جامعه کارفرمایی و تقویت فضای تعاملاتی فی ما بین ، ضمن تبریک این مناسبت، از تلاش‌ها و خدمات ارزنده شما فرهیخته ارجمند کمال تشکر را داشته و از یزدان پاک برایتان سلامتی و شادکامی آرزومندم .

کد خبر: 72174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =