۸۵۰ هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی قم هستند

در آستانه هفته تامین اجتماعی، مدیرکل تامین اجتماعی استان قم با حضور در برنامه زنده رادیوتلویزیونی " بی‌تعارف "به سوالات مخاطبان این برنامه پاسخ گفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم، علی موسوی مدنی، صبح شنبه با حضور در استودیوی برنامه زنده رادیوتلویزیونی بی تعارف مرکز قم با اشاره به جمعیت ۸۵۰ هزار نفری افراد تحت پوشش این سازمان و شاخص فراگیری ۵۹ در قم گفت: ۴ شعبه دائم، ۲ شعبه اقماری و ۵ کارگزاری در مجموعه این استان فعال هستند.

وی با تشریح شرایط بیمه فراگیر خانواده ایرانی، تعداد بیمه شدگان اصلی را ۲۵۷ هزار و ۹۸۲ نفر در کل استان اعلام و بیان کرد: در مجموع بیش از ۸۵۰ هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در استان قم قرار گرفته اند.

موسوی مدنی افزود: همچنین ۱۱۶ هزار و ۷۷۲ نفر مجموع مستمری‌بگیران اصلی و تبعی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در استان قم هستند.

در ادامه برنامه، تلفن‌ها و پیامک‌های مردمی پخش شد و مدیرکل تامین اجتماعی قم به سوالات مخاطبان درباره متناسب سازی حقوق مستمری بگیران، بیمه رانندگان تاکسی، شرایط بازنشستگی و مشاغل سخت و زیان آور توضیحاتی ارائه کرد.

۱۹ لغایت ۲۵ تیرماه به عنوان هفته تامین اجتماعی نامگذاری شده است.

کد خبر: 72121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =