دیدار مدیر درمان اصفهان با هیات مدیره درمانگاه‌های عمومی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی

مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان در دیدار با هیات مدیره درمانگاه های عمومی غیر ملکی طرف قرارداد گفت: درمانگاه‌های طرف قرارداد بازوی کار درمان سازمان تامین اجتماعی هستند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان، محمد رجالی در دیدار با هیات مدیره درمانگاه‌های عمومی طرف قرارداد گفت: درمانگاه‌های طرف قرارداد بازوی کار درمان تامین اجتماعی استان اصفهان است و قرارداد با مراکز غیر ملکی نسبت به ساخت و تامین درمانگاه‌ها توسط سازمان کم هزینه تر است لذا سیاست درمان استان تعامل با این مراکز است.

کرمی مفرد، عضو انجمن صنفی درمانگاه‌های غیر ملکی طرف قرارداد ضمن تشکر از این دیدار و حمایت درمان استان از درمانگاه‌های طرف قرارداد گفت: لیست کسورات پزشکان به تفصیل ارسال تا نسبت به رفع نواقص اقدام شود.

دکتر توکلی، عضو هیات مدیره نیز گفت: مشکلات قطعی و کندی در سیستم های اینترنتی وجود دارد که موجب ناراحتی و عصبانیت پزشک و بیماران می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین سقف ویزیت و خدمات نیز موجب نارضایتی پزشکان شده است لذا درخواست می‌شود دیدگاه سازمان تامین اجتماعی حمایتی‌تر باشد و نسبت به انتقال موارد به کمیته شورای فنی دستور اقدام لازم صادر شود.

هاشمی، عضو انجمن صنفی درمانگاه ها گفت: در کلینیک‌های شبانه‌روزی نیز جهت شیفت شب تعرفه‌ها به خوبی تعریف نشده است .

کاظمی، مسئول درمانگاه‌های استان هم بیان کرد: نسبت به تهیه و ارسال گایدلاین‌های سازمان در گروه‌ها اقدام شده است و پاسخگویی لازم مبنی بر ابهامات و شبهات در مورد کسورات نیز اقدام لازم صورت گرفته است .

مدیر درمان استان پس از شنیدن و بررسی مسائل و مشکلات درمانگاه‌های غیر ملکی گفت: سازمان‌های بیمه گر، محاسبه‌گر هستند لذا براساس شواهد علمی به ازای هر ویزیت که توسط کمیته شورای فنی تعیین شده است قضاوت صورت می گردد و سقف تعیین شده است بنابراین از تقاضای القایی نیز باید جلوگیری شود تا این امر رایج نشود.

رجالی تاکید کرد: در صورتی که عملکرد پزشکی خوب باشد درمانگاه‌ها نسبت به معرفی پزشک اطلاع‌رسانی کنند تا سقف آن پزشک برداشته شود.

وی ادامه داد: مراکز غیرملکی طرف قرارداد ذیحق هستند درمانگاه‌های راه دور درمانگاه معین درمان تامین اجتماعی استان است که با تعرفه دولتی ۱۰۰ درصد کار انجام می‌شود و در صورت اعتراض به کسورات می‌توانند پی‌گیری کنند و پس از بررسی و طرح در کمیته فنی نسبت به اصلاح کسورات و پرداخت اقدام می‌شود.

رجالی افزود: نسبت به اطلاع‌رسانی نواقص موارد کسورات و زمان دقیق در سیستم تامین اجتماعی و نسخ الکترونیکی دستور پی‌گیری انجام و همچنین تصمیمات نیز اطلاع‌رسانی می‌شود تا نقص موارد کسورات مرتفع و اصلاح شود.

مدیر درمان استان بیان کرد: درباره تعریف تعرفه خدمات در شیفت شب نیز پی‌گیری صورت می‌گردد.

کد خبر: 72083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =