پاسخگویی بی‌واسطه سرپرست بهزیستی بوشهر به مطالبات مردمی در سامانه سامد

در راستای تحقق سیاست‌های دولت مردمی و شفاف‌سازی خدمات اجتماعی، سرپرست بهزیستی استان بوشهر با حضور در سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) استانداری، مستقیماً پاسخگوی تماس‌های مردمی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، صبح امروز، رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان با حضور در مرکز سامانه سامد استانداری و از طریق شماره تماس ۱۱۱، به صورت مستقیم با مردم گفت‌وگو کرد و شنونده دغدغه‌ها و مطالبات آنان شد.

این حضور پرشور که در فضای تعامل مستقیم و بدون واسطه با شهروندان صورت گرفت، گامی دیگر در مسیر پاسخگویی شفاف و تحقق عدالت اجتماعی به شمار می‌رود.

در جریان این ارتباط مردمی، تعداد قابل توجهی از تماس‌ها از سوی شهروندان برقرار شد که عمده درخواست‌های مطرح‌شده از سوی تماس‌گیرندگان، مسائل مرتبط با اشتغال، تأمین مسکن، دریافت کمک‌های موردی و همچنین دغدغه‌هایی هزینه درمان بود.

محمودی ضمن قدردانی از اعتماد و مشارکت مردمی، بر پیگیری سریع و جدی موارد مطرح‌شده تأکید و بیان کرد: پاسخگویی مستقیم به مردم نه‌ تنها وظیفه بلکه فرصتی ارزشمند برای شناخت عمیق‌تر از مشکلات جامعه هدف و تسریع در خدمات‌رسانی مؤثر است.

سامانه سامد با شماره تماس ۱۱۱، پل ارتباطی مردم با مسئولان دستگاه‌های اجرایی کشور است که با هدف ارتقاء رضایتمندی عمومی و بهبود کیفیت خدمات دولتی راه‌اندازی شده و همواره مورد توجه مردم قرار دارد.

کد خبر: 79782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =