برگزاری کارگاه آموزشی کارشناسان واحد فنی بیمه‌شدگان اداره کل و شعب تامین اجتماعی گلستان

کارگاه آموزشی کارشناسان واحد فنی بیمه‌شدگان اداره کل و شعب تامین اجتماعی گلستان با حضور مدیرکل استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گلستان، قربان زنگانه با حضور در کارگاه آموزشی کارشناسان واحد فنی بیمه شدگان اداره کل و شعب استان ، ضمن تاکید بر اهمیت رعایت نظم و انضباط در پیشبرد بهینه امور بیان کرد: باید نوع نگاه به کلاس‌های آموزشی تغییر کرده و آموزش‌ها را کاربردی کنیم؛ هدفمان از حضور در این کلاس‌ها یادگیری بوده که در این مسیر نیز حضور به موقع، تحمل، بردباری و بهره‌گیری کافی از آموزش‌ها نقش بسزایی دارد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان گلستان افزود: با توجه به تکامل علوم و تکنولوژی که همه چیز را تحت تاثیر خود قرار می دهد، ما نیز باید سطح آگاهی‌هایمان را بالا برده و خودمان را از این حیث به روز کنیم چرا که مدیریت نوین امروز مدیریت علمی بوده و در این روش باید سطح مطالعه را پیوسته افزایش داد.

وی با اشاره به نقش برنامه‌ریزی و آینده‌نگری در رسیدن به زندگی مفیدتر گفت: زندگی بدون تحول و تغییر زندگی مفید نبوده و توجه به آینده‌نگری به زندگی معنا و مفهوم و سمت و سوی صحیحی می بخشد و در این صورت افق دیدمان وسعت زیادی می‌یابد.

زنگانه عشق و علاقه را در پیشبرد کارها موثر دانست و بیان کرد: محبت و ایجاد انگیزه در نیروها، کارایی و بهرهوری آنان را افزایش خواهد داد.

کد خبر: 71520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =