خوزستان قهرمان وزنه‌برداری کارگران کشور شد

 خوزستان عنوان رقابت‌های وزنه‌برداری کارگران کشور را به دست آورد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان، آیین اختتامیه مسابقات وزنه‌برداری کارگران کشور عصر روز جمعه ۱۱ خرداد، با حضور مجتبی ظفری پور، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان، جمعی از مدیران کل و مسئولین استانی، مسئولین ورزش کارگری و همچنین با حضور پیشکسوتان و جامعه ورزش استان در سالن شهدای وزنه‌برداری خوزستان برگزار شد.

مسابقات وزنه‌برداری کارگران کشور با عنوان بزرگداشت شهید جمهور، آیت الله رئیسی و شهدای خدمت از ۹ تا ۱۱ خردادماه با حضور ۴۵ ورزشکار در قالب ۱۱ تیم به میزبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در اهواز برگزار شد که در پایان تیم کارگران خوزستان با ۳۹۶ امتیاز بر سکوی نخست این مسابقات ایستاد و تیم‌های کردستان با ۳۶۹ امتیاز و استان فارس با ۳۳۳ امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند که در آیینی، مراسم اهدای جوایز برگزار و از تیم های برتر تجلیل شد.

تیم های اصفهان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، چهارمحال و بختیاری، تهران، قم و خراسان رضوی به ترتیب در رده های چهارم تا یازدهم قرار گرفتند.

در حاشیه این مسابقات از خانواده سردار سرلشکر شهید "پارساکیان" از قهرمانان وزنه برداری کشور توسط مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و دیگر مسئولین تجلیل به عمل آمد.

کد خبر: 71208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =