رعایت درست قوانین کارگری از مشکلات واحدهای اقتصادی پیشگیری می کند

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت : یکی از مهمترین راههای پایداری و تداوم یک واحد اقتصادی رعایت درست قوانین کارگری است که از بروز مشکلات این واحدها پیشگیری می کند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان، علی جهانی صبح امروز یکشنبه هشت آبان ماه در بازدید از کارخانه صدر فولاد لرستان با بیان اینکه در احیای واحدهای اقتصادی استان با همرهای دیگر دستگاههای اجرایی تمام توان خود را بکار می گیریم، اظهار داشت: این کارخانه با وجود با مشکلات همده ای روبه رو است و همه مسئولین استان برای راه اندازی مجدد آن در تلاش هستند و می طلبد تا همه نهادهای مرتبط در این زمینه همکاری کنند.

وی به مسائل و مشکلات کارگری این کارخانه اشاره کرد و افزود : مشکلات کارگری نمی تواند علت اصلی عدم راه اندازی این کارخانه باشد و مطالبات کارگران بخش کوچکی از بدهی های آن است و این اداره کل در بحث کارگران و رفع دغدغه آنها تمام همکاری و تعامل خود انجام خواهد داد تا حقی نه از کارگر و نه از کارفرما ضایع شود.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان گفت : تاکید بنده به مراجع رسیدگی به دادخواست های کارگری و کارفرمایی سازش بین کارگر و کارفماست تا مشکلات دیگری برایشان ایجاد نشود و چرخه تولید تعطیل نشود.

جهانی با بیان اینکه در راه اندازی و فعالیت مجدد این کارخانه از هر راه و برنامه ای فرو گذاری نمی کنیم تصریح کرد: راه اندازی مجدد این شرکت منجر به ایجاد اشتغال در منطقه و توسعه اقتصادی خواهد شد و همکاران این اداره کل در این راستا با مدیران این شرکت تعامل لازم را خواهد کرد.

در ادامه مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان ضمن بررسی مسائل و مشکلات کارخانه صدر فولاد از قسمتهای مختلف آن بازدید کرد.

کد خبر: 54820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =