جلسه هم‌اندیشی مدیردرمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با روابط عمومی مراکز تابعه

دومین جلسه هم‌اندیشی روابط عمومی‌های مراکز، با حضور مدیردرمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت، رئیس اداره حراست، رئیس اداره روابط عمومی و رابطین روابط عمومی مراکز تابعه در ستاد مدیریت درمان استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری، مصطفی فلاحی در این جلسه گفت: امروزه نقش و جایگاه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بسیار اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است از این رو انتظارات زیاد است، باید در حوزه اطلاع‌رسانی اقدامات و خدمات درمانی تامین اجتماعی استان بسیار پربار تر عمل کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: یکی از مهم ترین وظایف یک روابط عمومی پویا و فعال، تلاش برای انتشار فعالیت‌ها و اهداف سازمانی و برانگیختن توجه عمومی نسبت به عملکرد آن سازمان یا مجموعه است البته باید ارتباط دو سویه باشد و مشکلات و چالش‌ها هم به گوش مدیران و روسا برسد تا درصدد رفع و حل آن باشند.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی روابط عمومی، بهبود تعاملات بین سازمان و جامعه تحت پوشش آن است، درباره راه‌های ارتقای عملکرد و هم‌افزایی بیان کرد: یکی از نقاط ضعف، عدم اطلاع جامعه هدف از خدمات و اقدامات گسترده حوزه درمان تامین اجتماعی استان است که باید با اقدامات هدفمند و استفاده از ظرفیت و پتانسیل افراد، این خدمات به جامعه بیمه شدگان استان معرفی و اطلاع رسانی شود.

فلاحی ادامه داد: یکی از وظایف روابط عمومی، هدایت افکار عمومی است که در دنیای امروز با استفاده از رسانه و بهره گیری از امکاناتی همچون سایت و شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود و باید همکاران روابط عمومی در این حوزه عملکرد مناسبی ارائه کنند.

مدیر درمان تبلیغات بروز، امید آفرینی، تولید محتوای جذاب و شناسایی نیاز بیمه شدگان را از اولویتهای روابط عمومی قلمداد کرد.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت درمان نیز ضمن تاکید بر گستردگی حوزه روابط عمومی گفت: اطلاع‌رسانی عملکرد حوزه‌های مختلف مدیریت درمان استان و معرفی خدمات ارائه شده به بیمه شدگان و نیز معرفی اقدامات ویژه صورت گرفته از طرف سازمان به ویژه از طریق شبکه های اجتماعی از اولویت‌های حوزه روابط عمومی است که در این باره می طلبد تلاش مضاعف صورت پذیرد و استفاده از ابزار و شیوه های نوین اطلاع رسانی اجتناب‌ناپذیر است.

رئیس اداره حراست نیز در این جلسه بر شناخت اولویت‌ها و پرهیز از حاشیه، پیش‌بینی و شناسایی چالش‌ها و ارائه گزارش به موقع در این باره به مدیر درمان توسط روابط عمومی تاکید و بیان کرد: این موارد بخش جدایی ناپذیر از وظایف روابط عمومی است که باید همکاران روابط عمومی به آن توجه کنند.

رییس اداره روابط عمومی ستاد مدیریت درمان نیز در ادامه نشست ضمن تقدیر از حمایت‌های مدیر درمان و سایر همکاران از روابط عمومی گفت: روابط‌عمومی بخش مهمی از یک سازمان است که وظایفی همچون اطلاع‌رسانی، اطلاع‌یابی، پاسخگویی ، افکار سنجی و مشتری مداری را بر عهده دارد.

وی ادامه داد : نقش روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و ذینفعان بیرون از سازمان انکار ناپذیر است و روابط عمومی با انعکاس اخبار و اطلاعات خدمات سازمان خود می تواند موجب ارتقاء این جایگاه باشد و امیدواریم با ادامه برگزاری این نشست ها و جلسات شاهد عملکردی پویا باشیم .

رییس اداره روابط عمومی در پایان از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه همکاران خود در روابط عمومی قدردانی کرد.

کد خبر: 75193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =