افزایش آمار مراجعه‌کنندگان به درمانگاه‌های بیمارستان تامین‌اجتماعی رسول اکرم(ص) رشت

سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت گفت: آمار مراجعین به درمانگاه‌های بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت در شش ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ١١/٦٥ درصد افزایش یافته است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان، دکتر مجید قاهری با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه ١٤٠٣، تعداد ٦١٧٩٦ مراجعه به کلینیک تخصصی بیمارستان و ٨٩٢٧٩ مراجعه به پزشکان عمومی در این مرکز صورت گرفته است.

وی افزود: بیشترین فراوانی مراجعه‌کنندگان در شش ماهه اول امسال مربوط به مرداد ماه با ٢٩٢٩٨ مورد و کمترین مربوط به فروردین ماه با ٢٠٣٠٧ مورد بوده است.

سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت با بیان اینکه روزانه به صورت میانگین تعداد ١٢٠٠ نفر بیمار به درمانگاه‌های بیمارستان مراجعه می کنند گفت: این مرکز دارای سه درمانگاه عمومی و ١٥درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی شامل زنان و زایمان، کودکان، داخلی، جراحی عمومی، بیماریهای عفونی، قلب و عروق، داخلی مغز و اعصاب، ارتوپدی، بیهوشی، ارولوژی، گوش و حلق و بینی، جراحی مغز و اعصاب، روانپزشک، فوق تخصص گوارش، فوق تخصص ریه است که در دوشیفت صبح و عصر فعال بوده و آماده ارائه خدمت به بیمه شدگان است.

قاهری ادامه داد: بیمه‌شدگان می توانند به منظور اخذ نوبت از مراکز درمانی ملکی سازمان به صورت غیرحضوری همه روزه از ساعت ٦ صبح از طریق یکی از روش‌های کد دستوری #١٣*١٤٢٠*٤*و #٢٤*١٤٢٠٢٠*٦٦٥٥*، وبسایت nobat.tamin.ir و nobatdgilan.tamin.ir، اپلیکیشن رایطب، شماره تلفنهای ٠١٣٣٣٦١٧٥٠٢ الی ٧، سامانه متمرکز و با شماره گیری ٤٤٩٥٥( با تلفن ثابت) و ٠١٣٤٤٩٥٥(تلفن همراه) نسبت به دریافت نوبت اقدام کنند.

کد خبر: 75188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =