تسهیلات اشتغال‌زایی بهزیستی صرفاً برای مددجویان سازمان است

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: تسهیلات اشتغال‌زایی سازمان بهزیستی صرفاً به مددجویان تحت پوشش خود که دارای کد ارمغان باشند، تعلق می‌گیرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از فارس، مهشید سلیمانی در این باره گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۳۹۰ نفر برای دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی ادامه داد: تعهد اشتغال این سازمان در سال جاری یک هزار و ۵۰۰ نفر است که سعی می‌شود بیشتر از میزان تعهد برای مددجویان زمینه اشتغال فراهم شود.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه وام‌های اشتغال‌زایی سازمان بهزیستی صرفاً به مددجویان تحت پوشش خود که دارای کد ارمغان باشند، تعلق می‌گیرد گفت: در صورت معلولیت شدید مددجویان یا از کارافتادگی آنان، یکی از اعضا خانواده مددجو که سرپرستی وی را برعهده دارد، می‌تواند تسهیلات اشتغال‌زایی سازمان بهزیستی را دریافت کند.

وی بیان کرد: مددجویان یا سرپرستانی آنان که دارای شغل آزاد هستند و توان پرداخت بیمه مشاغل آزاد را ندارند می‌توانند خود را بیمه کرده و با ارائه فاکتور به سازمان ۱۸ درصد هزینه بیمه آنان پرداخت شود.

کد خبر: 75202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =