اعطای حکم بازنشستگی ۱۰۰ نفر از مستمری‌بگیران صندوق بیمه روستایی همدان

مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان گفت: حکم بازنشستگی ۱۰۰ نفر از مستمری بگیران این صندوق به مناسبت روز روستا و عشایر صادر و به آنها اهدا شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، حاتم شکری با بیان این مطلب گفت: در سال ۱۴۰۳ بیش از ۵۰۰ حکم مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی و فوت سرپرست خانوار صادر شده است که از ابتدای سال تقدیم شده است.

وی ادامه داد: سه هزار نفر از روستاییان و عشایر این استان از ابتدای سالجاری تاکنون عضو صندوق بیمه اجتماعی و بیش از ۵۰۰ خانواده نیز مستمری‌بگیر صندوق شده اند.

مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان بیان کرد: از سال ۱۳۸۴ تاکنون بیش از ۱۵۴ هزار نفر زیر پوشش این صندوق قرار گرفتند و ۹ هزار نفر نیز حقوق بازنشستگی، از کار افتادگی و فوت از این صندوق دریافت می‌کنند.

شکری ادامه داد: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۵۰ هزار نفر از روستاییان و عشایر استان همدان حق بیمه خود را نزد صندوق تمدید کرده‌اند و همچنین بیش از ۵۰۰ حکم مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی و فوت سرپرست خانوار صادر شده است.

وی از ضریب نفوذ بیش از ۵۴ درصدی این صندوق در استان خبر داد و گفت: همدان از استان‌های برتر در کشور به سبب داشتن ضریب نفوذ بیمه بالای ۵۰ درصد است که برپایی مستمر میز خدمت در روستاها عامل افزایش ضریب نفوذ بیمه روستایی در آن بوده است.

مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان گفت: ۵۲ کارگزاری در استان همدان به روستاییان و عشایر خدمات ارائه می‌دهند و تمام فرآیندهای بیمه‌ای به صورت الکترونیکی است.

شکری با بیان اینکه ماهیت این صندوق اختیاری است، گفت: جامعه هدف صندوق ۲۸۹ هزار نفر در استان است و در حال حاضر ۱۵۴ هزار نفر زیر پوشش این صندوق در استان هستند.

کد خبر: 75184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =