رشد شش درصدی بیماران بستری در بیمارستان تامین اجتماعی حضرت رسول اکرم(ص) رشت

سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت از ارائه خدمت به حدود ٦٨٠٠ بیمار بستری در شش ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان، دکتر مجید قاهری در این باره گفت: در ٦ ماهه اول امسال تعداد ٦٧٤٦بیمار در این مرکز بستری شدند، که در مقایسه با همین بازه زمانی در سال گذشته ، رشد ٦/٣٥ درصدی را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه روزانه به صورت میانگین تعداد ٤٥ بیمار در این مرکز بستری می شوند افزود: از مجموع ٦٧٤٦ بیمار بستری شده در ٦ ماهه نخست امسال ، ٥٨٨٣ نفر مشمول بیمه تامین اجتماعی، ٨٦٣ نفر دارای بیمه خدمات درمانی و مابقی فاقد بیمه بودند.

سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت در ادامه به آمار ضریب اشغال تخت ٧٦/٧٢ درصدی بیمارستان در ٦ ماهه نخست امسال اشاره و بیان کرد: این بیمارستان در مرداد ماه با ٨١/٩٥ درصد بیشترین و در فروردین ماه با ٦٣/٥٩ درصد کمترین ضریب اشغال تخت را دارا بوده است.

وی گفت: جهت خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم و بیمه‌شدگان، مجوز و تشکیلات افزایش تخت‌های بیمارستان حضرت اکرم (ص) رشت از ۲۰۷ به ۲۳۲ تخت دریافت شده است .

قاهری اظهار امیدواری کرد که با افزایش ٢٥ تخت به بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت شاهد افزایش کیفیت و ظرفیت خدمت رسانی در بخش‌های داخلی، آنکولوژی، قلب و... و همچنین تبدیل بخش نوزادان بیمارستان به بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان خواهیم بود.

وی در پایان گفت: بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت در حال حاضر با دارا بودن ١٦٨ تخت فعال و داشتن بخش‌های بستری شامل زنان و زایمان، داخلی، جراحی عمومی، ارولوژی، چشم ، گوش و حلق و بینی، داخلی اعصاب، عفونی، ارتوپدی، کودکان ، نوزادان بیمار و NICU، ICU، CCU، قلب و عروق ، جراحی مغز و اعصاب، انکولوژی و بخش‌های پاراکلینیک شامل داروخانه، آزمایشگاه، پاتولوژی ، رادیولوژی، سونوگرافی، سی تی اسکن ، MRI، فیزیوتراپی و تشخیص ویژه در جهت رضایتمندی بیماران خدمات ارائه می‌دهد.

کد خبر: 75187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =