به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد، سهشنبه ۱۴۰۴/۱/۲۶ اسماعیل دامیار، مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد، براساس برنامهریزی صورت گرفته به منظور پاسخگویی مستقیم به سوالات و درخواستها و مطالبات مردم و جامعه هدف بهزیستی استان از طریق خط تلفن ۱۱۱ در محل سامانه سامد بازرسی استانداری حضور یافت و پاسخگوی مسائل و مشکلات مطرح شده مردمی بود.

در راستای تعامل آسان مردم و مسئولین، برنامه ارتباط مردمی در بستر سامانه سامد با حضور مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در محل استانداری برقرار شد.
کد خبر: 79512
نظر شما