به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی ادارهکل تامین اجتماعی قم، علی موسویمدنی با اشاره به انجام ارزیابیهای منظم و فصلی سازمان تامین اجتماعی از اداراتکل استانی، افزود: بررسی عملکرد در ۹ حوزه فنی و تخصصی و با توجه به شاخصهای اعلامی توسط کارشناسان سازمان تامین اجتماعی صورت پذیرفت و این اداره کل در راستای ارتقای شاخصهای عملکردی با کسب امتیاز ۹۹.۴۷ رتبه دوم کشور را در سه ماهه چهارم ۱۴۰۳ به دست آورد.
وی با تقدیر از تلاش همکاران در کسب این موفقیت و ارتقای جایگاه ادارهکل تامین اجتماعی قم در کشور بیان کرد: با بررسی کارشناسی نقاط قوت و ضعف در حوزه های عملکردی و با اتخاذ روشهای اصولی و مبتنی بر کار کارشناسی به تقویت نقاط قوت می پردازیم و با احصاء مسائل و مشکلات مطرح شده به عنوان نقاط ضعف، راهکارهای لازم برای رفع آنها تدبیر خواهد شد.
مدیرکل تامین اجتماعی قم با بیان اینکه این ادارهکل توانست با بهبود روشها و اصلاح فرایندهای خدمترسانی در مجموع به رتبه دوم کشوری دست یابد، افزود: شاخصهای بازرسی کارگاهی و دفاتر قانونی، کنترل و نظارت بر تعهدات، ساماندهی و نظارت بر بیمهشدگان و همچنین ارتقای خدمات الکترونیک و سرویسهای غیرحضوری به همراه سایر شاخصهای عمومی از جمله ملاکهای ارزیابی عملکرد این اداره کل توسط سازمان مرکزی بود.
وی با تاکید بر انجام بازدیدهای نظارتی منظم از شعب و بررسی میدانی فرایندهای خدمت رسانی به مردم گفت: در راستای ایفای حقوق شهروندی، عوامل احتمالی نارضایتی مردم از نحوه خدمترسانی، جمع آوری و تصمیم لازم برای کاهش و یا رفع موانع اتخاذ خواهد شد.
ادارهکل تامین اجتماعی قم با ۴ شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری و پنج کارگزاری رسمی به بیش از ۸۸۸ هزار بیمه شده زیرپوشش خود خدمات مختلف بیمهای ارائه میکند.
نظر شما