به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، در ادامه رویکرد دولت الکترونیک و حسب تمهیدات اتخاذی از طریق مبادی مربوطه در استانداری گیلان، کیوان مرتضوی، مدیرکل تامین اجتماعی استان با حضور در مرکز سامد ( سامانه ارتباط مردم و دولت ) به شکل تلفنی به سوالات مردم پاسخ داده و به مشکلات آنها را رسیدگی خواهد کرد.
بر این اساس علاقمندان میتوانند از ساعت ۱۲:۳۰ لغایت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۳ آبان ماه با تماس از طریق شماره ۱۱۱ از این فرصت استفاده کرده و مستقیماً با مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفتگو کنند.
همچنین به اطلاع شهروندانی که در این مدت با این مرکز تماس گرفته ولی به دلیل زمان اندک برنامه امکان ارتباط برای آنها فراهم نشده میرساند که با اخذ شمارههای تماس آنها از مسئولین ذیربط، در اولین فرصت از طریق مرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی گیلان با آنها ارتباط برقرار شده و به مشکلات آنها رسیدگی خواهد شد .
نظر شما