خدمات غیرحضوری، اولویت مهم تأمین اجتماعی

«مصطفی سالاری» سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: غیرحضوری کردن خدمات در تأمین اجتماعی منجر به رضایتمندی عمومی می‌شود و از این جهت اولویت مهم تأمین اجتماعی در ادامه مسیر است؛ امید که هوشمندسازی خدمات در بخش‌های مختلف سازمان قوت می‌گیرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سالاری در نخستین سفر استانی دوره جدید مدیریتی با حضور در استان گیلان، ضمن ملاقات با استاندار، با همکاران اداره‌کل تأمین اجتماعی و مدیریت درمان این استان دیدار از تلاش‌های تمامی کارکنان سازمان تقدیر کرد.

وی همچنین بر ضرورت توسعه و تکمیل خدمات غیرحضوری تأکید کرد و اهمیت کنترل مصارف در بخش درمان را مورد اشاره قرار داد و گفت: تلاش می‌کنیم مدیریت مصارف در بخش درمان به نحوی پیش برود که فرآیند خرید خدمت در بخش درمان مستقیم سازمان نیز اجرایی شود.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های همکاران این سازمان در جهت افزایش کیفیت خدمات، افزود: توفیقات تأمین اجتماعی مرهون همدلی، زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران ما در این خانواده بزرگ است و انتطار داریم این تعامل، همدلی و پشتکار استمرار داشته باشد.

سالاری در ابتدای این سفر با حضور در یادمان شهدای اداره‌کل تأمین اجتماعی گیلان، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

کد خبر: 75473

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =