آغاز مرحله مقدماتی المپیاد ورزشی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در گیلان

با حضور قریب به ۲۰۰ بازنشسته علاقمند و ثبت‌نام کننده در رشته‌های مختلف، مسابقات مرحله مقدماتی (استانی) المپیاد ورزشی بازنشستگان تامین اجتماعی در گیلان، از سی‌ام مهر تا پنجم آبان ماه برگزار و نفرات منتخب به المپیاد کشوری اعزام خواهند شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، مرحله مقدماتی (استانی) المپیاد ورزشی بارنشستگان این سازمان به مدت یک هفته از ۳۰ مهر تا ۵ آبان ماه با همکاری هیات‌های ورزشی مختلف برگزار می‌گردد .

بر این اساس قریب به ۲۰۰ بازنشسته علاقمند و ثبت نام کننده در دو بخش زنان و مردان در هفت رشته ورزشی ( انفرادی ) با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و نفرات منتخب هر رشته به عنوان نمایندگان استان در المپیاد کشوری شرکت خواهند کرد .

حسب هماهنگی و برنامه‌ریزی انجام شده رشته فوتبال دستی ( ویژه آقایان ) در روز دوشنبه ۳۰ مهرماه، تنیس روی میز خانم‌ها ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه مورخ اول آبان در سالن ورزشی آتیه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت و بخش آقایان در ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه دوم آبان در همان محل برگزار خواهد شد .

همچنین مسابقات دارت در ساعت ۱۴ روز سه شنبه اول آبان ماه در هیات ورزشی مربوطه در مجموعه ورزشی شش هزار نفری رشت واقع در فلکه رازی و رشته شطرنج در ساعت ۹ صبح روز سه شنبه مورخ اول آبان در ورزشگاه یادگار امام انجام می پذیرد .

رشته بدمینتون ( ویژه خانم‌ها ) نیز ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۳۰ مهرماه در ورزشگاه شهید عضدی رشت و تیراندازی با تفنگ بادی نیز در روز شنبه ساعت ۹ صبح در هیات ورزشی مربوطه در خیابان نامجو روبروی درمانگاه امام سجاد برگزار می‌گردد .

اعضاء تیم‌های ورزشی والیبال و فوتسال استان نیز پیش از این انتخاب و معرفی گردیده‌اند .

کاروان ورزشی بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان در دو بخش خانم‌ها و آقایان ، مرکب از ۵۰ نفر در رشته‌های نه‌گانه این المپیاد به مسابقات کشوری به میزبانی استان مازندران اعزام خواهند شد.

شرط حضور در این مسابقات داشتن حداقل ۴۲ سال سن برای خانم‌ها و ۵۰ سال سن برای آقایان بوده و منتخبین باید به منظور شرکت در المپیاد ورزشی کشوری، معاینات پزشکی لازم جهت اخذ گواهی سلامت را انجام و کارت بیمه ورزشی نیز دریافت کنند.

کد خبر: 75132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =