معرفی نفرات برتر مرحله مقدماتی بیست‌وششمین دوره مسابقات قرآن تامین‌اجتماعی در خوزستان

مرحله مقدماتی بیست‌وششمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان تامین اجتماعی که با حضور ۳۳۰ نفر از کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان، بازنشستگان و کارکنان شرکت‌ها و موسسات تابعه سازمان تامین اجتماعی بصورت استانی طی دو روز در اهواز برگزار شده بود با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان، بیست وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان تامین اجتماعی در ۳ مرحله مقدماتی (استانی)، درون دستگاهی و بین دستگاهی با شعار محوری " قرآن، نور هدایت، راهنمای امت، کتاب مقاومت" مقرر است در سراسر کشور در گروه‌های سنی آلا ( نعمت) ۶ تا ۱۱ سال ، ولاء (محبت) ۱۲ تا ۱۶ سال، اعلی (بلند مرتبه) ۱۶ سال به بالا و وجهاء (وجیهان) بازنشستگان برگزار شود.

این مسابقات در ۵ رشته اصلی حفظ، قرائت، آیه های زندگی، اذان و نهج البلاغه با حضور ۳۳۰ نفر از کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان بخش‌های درمان و بیمه، بازنشستگان و کارکنان شرکت‌ها و موسسات تابعه سازمان تامین اجتماعی بصورت استانی طی دو روز در اهواز برگزار شد و نفرات ذیل حائز رتبه های برتر شدند.

در بخش آقایان کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان مدیریت درمان که با حضور ۲۰۴ شرکت کننده برگزار شد در حفظ ۵ جزء مصطفی نعیماوی از درمانگاه سوسنگرد و در حفظ یک جزء (یک تا سی) منصور اسدی زاده از معاونت خرید راهبردی مقام اول را کسب کردند.

در قرائت تحقیق آقایان، محمد امین صادقی فرزند همکار ستاد مدیریت و دکتر علی ولی منش از کمیسیون پزشکی و احمد سالمی از بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

در قرائت ترتیل برادران، سعید فواضلی از بیمارستان امیرکبیر اول، دکتر حامد رضایی از پلی کلینیک سوم خرداد خرمشهر دوم و ناصر باوی از معاونت خرید راهبردی سوم شدند.

در بخش اذان ناصر باوی از معاونت خرید راهبردی به مقام اول رسید و رضا عادل زاده از بیمارستان دزفول دوم شد.

در بخش تدبر در قرآن کریم با موضوع آیه‌های زندگی حیدر حمیدی اصل از درمانگاه سوسنگرد به عنوان نفر اول معرفی شد.

در بخش زنان کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان مدیریت درمان که با حضور ۱۲۵ شرکت کننده برگزار شد در گروه سنی اعلی زنان حفظ ۲۰ جزء ، رشا خواجویی از بیمارستان امیرکبیر اهواز و در حفظ ۱۰ جزء فاطمه قیم فرزند همکار بازنشسته و در ۵ جزء یاسمین قیم فرزند همکار بازنشسته و در حفظ یک جزء (یک تا سی) کوثر منصوری از مدیریت درمان به مقام های اول دست یافتند.

در قرائت ترتیل زنان، مرضیه جلال الدین صالحی از درمانگاه شهید علیدادی امیدیه اول و خاطره موسوی همسر همکار بازنشسته دوم شد.

در بخش تدبر در قرآن کریم با موضوع آیه‌های زندگی رشا خواجویی از بیمارستان امیرکبیر به عنوان نفر اول معرفی شد.

در گروه سنی ۱۲ تا ۱۶ سال (ولاء) زنان در بخش حفظ ۱۰ جزء، ریحانه امینی راد فرزند همکار درمانگاه دزفول و در حفظ ۵ جزء اسرا قیم فرزند همکار بازنشسته به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

در گروه سنی ۶ تا ۱۱ سال (آلاء) زنان و در بخش حفظ ۵ جزء ایناس قیم فرزند همکار بازنشسته و در حفظ یک جزء (یک تا سی ) آلین شریفی فرزند همکار درمانگاه رامهرمز و حفظ ۱۴ سوره آخر قرآن لیان شریفی فرزند همکار درمانگاه رامهرمز به مقام های اول دست یافتند.

در بخش بیمه‌ای و در رده سنی زنان بازنشسته، سرور غفاریان همکار بازنشسته بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز در قرائت ترتیل اول شد و در همین رشته و در رده سنی آقایان بازنشسته، اسداله منصوری همکار بازنشسته معاونت خرید راهبردی به عنوان نفرات اول معرفی شدند.

دیگر نفرات برتر گروه های سنی مختلف بخش بیمه‌ای به شرح ذیل است :

علی مسحنه در رشته حفظ ۵ جزء ، هاشم چنانی در قرائت تحقیق، فواد نعیماوی در قرائت ترتیل ، احمد موسوی مجد در رشته آیه‌های زندگی و در بخش زنان زهرا نعیماوی در بخش حفظ ۵ جزء، معصومه سالمی در قرائت تحقیق، لیلا عقیلی نسب در قرائت ترتیل و منی عصاره حفظ ۲۰ جزء به عنوان اول دست یافتند.

کد خبر: 75088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =