سازمان برنامه و بودجه به کمک مهارت‌آموزی می‌آید

 با هدف رایزنی برای افزایش بودجه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در سال آینده و تخصیص مناسب بودجه سال‌جاری، دیدار و نشست مشترک «مهرداد عظیمی» رئیس سازمان و «درویشی» رئیس گروه بودجه آموزش سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، مهم‌ترین رئیس بودجه آموزش سازمان برنامه و بودجه در ارتباط با افزایش بودجه سازمان در سال آینده، کمک به ارتقاء سطح معیشتی و عنایت ویژه به کارکنان سازمان با افزایش سرانه رفاهیات و... با افزایش تخصیص ماهیانه، مساعدت در انجام تعهدات مندرج در اساسنامه سازمان، و پیگیری تخصیص ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی سازمان در سال ۱۴۰۳ با هدف ارتقاء کیفیت ابنیه، زیرساخت‌ها و تجهیزات کارگاه‌ها قول مساعد داد.

در ادامه این نشست، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با قدردانی از نگاه ویژه مجلس و دولت به‌ویژه سازمان برنامه و بودجه به کانون مهارت‌آموزی و توسعه سرمایه انسانی کشور، گفت: با توجه به انتظارات همکاران برای ارتقاء سطح معیشت و جبران عقب‌ماندگی مزمن دریافتی‌ها و مزایا نسبت به سایر دستگاه‌ها، انتظار حمایت ویژه داریم تا کیفیت اجرای ماموریت‌های راهبری سازمان را ارتقاء دهیم.

کد خبر: 74495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =