معرفی نفرات برتر مسابقات قرآن‌کریم کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی در آذربایجان شرقی

مرحله مقدماتی بیست‌وششمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی با حضور شرکت‌کنندگان در سالن اجتماعات بیمارستان استاد عالی نسب تبریز برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی، مرحله مقدماتی بیست‌وششمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی ویژه کارکنان و همکاران بازنشسته سازمان تأمین‌اجتماعی، شرکت‌ها و مؤسسات تابعه این سازمان و خانواده‌های آنان در سراسر کشور در سه مرحله مقدماتی، درون‌دستگاهی و بین‌دستگاهی (نهایی) و در پنج رشته اصلی حفظ، قرائت، اذان، آیه های زندگی و نهج‎‌البلاغه برگزار می‌شود.

مرحله مقدماتی با حضور تمامی کارکنان رسمی، آزمایشی، پیمانی، قرارداد ماده ،۲۰ مشمولین ضریب k، کلیه کارکنان شرکتی شامل خدماتی، تأسیساتی و... و همچنین نیروهای شاغل در ستاد مرکزی، مراکز بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی و تمامی کارکنان شاغل در بیمارستان‌های تابعه هلدینگ سلامت سازمان تأمین‌اجتماعی و همچنین کارکنان شاغل در مؤسسات و شرکت‌های تابعه و همکاران بازنشسته سازمان تأمین‌اجتماعی و همسر و فرزندان آنان برگزار شد.

در مرحله مقدماتی مسابقات استان آذربایجان شرقی ۱۰۵ شرکت کننده از مدیریت درمان، اداره کل و شرکت‌های زیرمجموعه سازمان حضور داشتند. ۴۶ نفر آقا و ۵۹ نفر خانم در چهار رده سنی و سه حوزه درمان، بیمه و بازنشسته در این مسابقه به رقابت پرداختند.

کد خبر: 74414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =