ارزیابی عملکرد مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مازندران در سامانه سامد

با حضور کارشناسان ارزیابی، اداره کل بازرسی وزارت رفاه، عملکرد مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مازندران در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در سامانه سامد مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مازندران ، صادقی، مسئول گروه ارزیابی در این جلسه بیان کرد: کارکنان تامین اجتماعی در حوزه درمان تلاش زیادی برای ارائه خدمت به مردم دارند و زحمات این مجموعه بویژه در دوره کرونا مورد تقدیر است. در این نظارت سرعت در پاسخگویی، محتوای پاسخگویی و تعامل مدیریت درمان با درخواست کننده مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی هدف دولت وفاق ملی را مشارکت کلیه دستگاه‌ها و مردم در اجرای امور برشمرد که بر اساس شرح وظایف دستگاه ها عملیاتی می‌شود.

صادقی، یکی از اهداف این نظارت را توجه به نیروهای انسانی دستگاه‌های مجموعه وزارت رفاه دانست به نحوی که احترام به کارکنان در نهایت باعث تکریم بهتر به مردم توسط آنان خواهد شد.

رضا کاظمی نیا، مدیر درمان تامین اجتماعی استان مازندران نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد مدیریت درمان بر اساس سامانه سامد ارائه کرد؛ این گزارش شامل ۸۴ درخواست ثبت شده در ۶ ماهه اول سال جاری بوده که به تمامی این درخواست ها در کمتر از ۸ روز کاری پاسخ داده شده است.

کد خبر: 74409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =