به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مازندران ، صادقی، مسئول گروه ارزیابی در این جلسه بیان کرد: کارکنان تامین اجتماعی در حوزه درمان تلاش زیادی برای ارائه خدمت به مردم دارند و زحمات این مجموعه بویژه در دوره کرونا مورد تقدیر است. در این نظارت سرعت در پاسخگویی، محتوای پاسخگویی و تعامل مدیریت درمان با درخواست کننده مورد ارزیابی قرار گرفته است.
وی هدف دولت وفاق ملی را مشارکت کلیه دستگاهها و مردم در اجرای امور برشمرد که بر اساس شرح وظایف دستگاه ها عملیاتی میشود.
صادقی، یکی از اهداف این نظارت را توجه به نیروهای انسانی دستگاههای مجموعه وزارت رفاه دانست به نحوی که احترام به کارکنان در نهایت باعث تکریم بهتر به مردم توسط آنان خواهد شد.
رضا کاظمی نیا، مدیر درمان تامین اجتماعی استان مازندران نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد مدیریت درمان بر اساس سامانه سامد ارائه کرد؛ این گزارش شامل ۸۴ درخواست ثبت شده در ۶ ماهه اول سال جاری بوده که به تمامی این درخواست ها در کمتر از ۸ روز کاری پاسخ داده شده است.
نظر شما