افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره شهدای مدافع سلامت تأمین اجتماعی در آذربایجان شرقی

سالن ورزشی چندمنظوره شهدای مدافع سلامت تأمین اجتماعی در آذربایجان شرقی با حضور مدیر خدمات رفاهی سازمان تأمین اجتماعی، رئیس اداره تربیت بدنی و سلامت سازمان، مدیر درمان و مدیرکل استان افتتاح شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی، در این مراسم که پهلوان پرویز هادی، عضو شورای شهر تبریز، مدیرکل ورزش و جوانان استان، کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری تبریز، مسئولین استانداری اذربایجان شرقی و مدیران استانی و ستادی نیز حضور داشتند، زین العابدین امیراحمدی نیروی انسانی را بزرگترین سرمایه سازمان تأمین اجتماعی دانست و گفت: تلاش‌های همکاران این سازمان مردم نهاد در هر دو حوزه بیمه و درمان در این وضعیت اقتصادی نوعی جهاد است.

مدیر خدمات رفاهی سازمان تأمین اجتماعی افزود: مدیریت خدمات رفاهی امسال المپیادهای ورزشی سازمان را در حداقل زمان ممکن در اردیبهشت و خرداد و در ۴ استان بصورت تجمیعی که با افزایش ۲۰ درصدی تعداد شرکت کننده روبرو بود و با سطح کیفی بالا برگزار کرد.

وی از گسترش خدمت‌رسانی به همکاران در سراسر کشور خبر داد و گفت: مهمترین موضوع حوزه خدمات رفاهی بحث مسکن همکاران است که شیوه نامه طرح تامین مسکن کارکنان سازمان تدوین و با تائید مدیرعامل و هیات مدیره سازمان به مرحله اجرایی خواهد رسید.

مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی هم در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم و تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) گفت: ما در دفاع مقدس یاد گرفتیم قوی باشیم که دشمن پایبند به هیچ اصولی نبوده و الان به عینه در غزه و لبنان می بینیم همه چیز را زیر پا گداشتند.

حسن سیدی در ادامه احداث سالن ورزشی چندمنظوره در محل بیمارستان عالی نسب را معجزه دانسته و بیان کرد: با مساعدت‌های مدیران سازمان تأمین اجتماعی و تلاش‌های همکاران استان احداث این سالن در دوران کرونا شروع شد و امروز به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به برگزاری المپیادهای ورزشی سازمان تأمین اجتماعی گفت: رفاه، ورزش و ایجاد شور و نشاط در کارکنان برای سازمان دارای اهمیتی ویژه است.

سالن ورزشی چندمنظوره شهدای مدافع سلامت تأمین اجتماعی ۱۳۵۰ مترمربع مساحت و ۱۶۵۰ مترمربع زیربنا دارد و در دو طبقه احداث شده است که طبقه همکف برای رشته‌های مختلف ورزشی مثل فوتسال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون و طبقه دوم این سالن برای رشته‌های تنیس روی میز، فوتبال دستی، شطرنج، بدنسازی، صخره نوردی و ورزش‌های رزمی قابل استفاده است.

کد خبر: 74311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =