نشست تعاملی رئیس تأمین اجتماعی شعبه سنقرو کلیایی با رئیس کانون بازنشستگان

باهدف توسعه تعامل و گفتمان‌سازی با شرکای اجتماعی، نشست تعاملی رئیس تأمین اجتماعی شعبه سنقرو کلیایی با رئیس کانون بازنشستگان شهرستان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی تامین اجتماعی شعبه سنقرو کلیایی،رئیس کانون بازنشستگان سنقرو کلیایی در دیداری که با مهدی محبی، رئیس تامین اجتماعی شعبه سنقرو کلیایی در محل دفتر رئیس شعبه داشت به بیان دیدگاه‌های خود و مهم‌ترین مسائل و نیازهای کانون بازنشستگان شهرستان پرداخت.

رئیس تأمین اجتماعی شعبه سنقروکلیایی ضمن خوش آمدگویی گفت: سازمان تامین اجتماعی یک نهاد عمومی مستقل غیردولتی است که به عنوان یک صندوق بین النسلی با دریافت حق بیمه از بیمه‌شدگان حال، حقوق مستمری‌بگیران و سایر افراد مشمول تعهدات را پرداخت می‌کند و افراد با پرداخت حق بیمه در واقع آینده خود را تامین می‌کنند.

مهدی محبی بیان کرد: این شعبه خواستار تعامل بهتر و نزدیک‌تر با کانون بازنشستگان شهرستان است کما اینکه این تعامل به نحو شایسته‌ای تاکنون وجود داشته است.

وی بر نقش مهم کانون مذکور جهت خدمات رسانی و رضایت مستمری بگیران تاکید کرد و راهنمایی آنان در امور بیمه تکمیلی و بیمه عمر و ارائه خدمات رفاهی را بسیار حائز اهمیت دانست.

کد خبر: 73812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =