نشست تعاملی رئیس تامین اجتماعی شعبه جوانرود با رئیس شورای شهر و شهردار شهر شروینه

با هدف توسعه تعامل و گفتمان‌سازی با شرکای اجتماعی، رئیس تامین اجتماعی شعبه جوانرود با  شهردار و رییس شورای شهر شروینه در محل دفتر رییس شعبه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی شعبه جوانرود، سلیم نادری تبار، رئیس شعبه جوانرود در ابتدای این نشست ضمن تبریک انتصاب فاروق کریمی بعنوان شهردار شروینه و آرزوی موفقیت برای وی، با اشاره به اینکه هر دو مجموعه تامین اجتماعی و شهرداری در زمره بخش‌های عمومی محسوب شده و موظفند خود کسب درآمد داشته و منابع را تامین کنند گفت: در سالهای اخیر بمنظور دریافت لیست‌های حق بیمه کارکنان زحمتکش شهرداری تعامل و همکاری بسیاری صورت گرفته و انتظار می‌رود شهردار محترم با هماهنگی‌های لازم نسبت به پرداخت حق بیمه و بدهی‌های شهرداری تدابیر لازم را اتخاذ کند.

وی افزود: مجموعه تامین اجتماعی جوانرود جهت هرگونه تبادل نظر و نشست‌های تخصصی و کارشناسی با شهرداری شروینه آماده همکاری است و با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از نیروهای خدوم در شهرداری را افرادی از اقشار کارگری و ضعیف در جامعه تشکیل می‌دهند که علیرغم بضاعت‌های مالی اندک، افرادی اثرگذار در جامعه بوده و عدم حضور آنها برای فعالیتهای روزانه، اختلالات زیادی را در امور خدمات شهری ایجاد می کنند کارکنان این شعبه جهت ارائه خدمات به این عزیزان از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

رئیس شعبه جوانرود بیان کرد: با توجه به هوشمند شدن سامانه ارسال لیست حق بیمه از شهردارشروینه می‌خواهم که لیست‌های حق بیمه ماهیانه شهرداری را در مهلت مقرر ارسال و از موکول کردن ارسال لیست به روزهای پایانی ماه خودداری کرده که خللی در ارائه خدمات به کارکنان شهرداری ایجاد نشود.

نادری تبار گفت: ارائه خدمات و بیمه کردن کارگران ساختمانی ملزم به پرداخت حق بیمه اجباری کارگران ساختمانی است و انتظار می رود صدور پروانه ساختمانی منوط به پرداخت حق بیمه کارگران ساختمانی و ارائه گواهی پرداخت از سوی این سازمان باشد.

وی افزود: با توجه به اهمیت بالای حسابرسی دفاتر قانونی در سازمان تامین اجتماعی انتظار می رود کارشناسان آن شهرداری با حسابرسان این سازمان نهایت همکاری و هماهنگی های لازم را داشته باشند.

درپایان کریمی، شهردار شروینه ضمن تشکر بابت همکاری کارکنان تامین اجتماعی جوانرود گفت: مجموعه شهرداری شروینه نهایت همکاری لازم جهت انجام امورات اداری و بیمه ای خود با تامین اجتماعی جوانرود را خواهند داشت.

کد خبر: 73801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =