بازدید معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل تامین اجتماعی کرمانشاه از شعبه کنگاور

بمنظور بررسی عملکرد واحدهای اجرایی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل تامین اجتماعی کرمانشاه به همراه روسا و کارشناسان ادارت تخصصی اداره کل با حضور در محل تأمین اجتماعی شعبه کنگاور  از واحدهای زیر مجموعه بازدید نظارتی بعمل آوردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی تأمین اجتماعی شعبه کنگاور، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره‌کل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان شعبه از زحمات آنان تقدیر و بیان کرد: خدمت بی‌منت در سازمان توفیقی است که خداوند نصیب یکایک ما در مجموعه تأمین اجتماعی کرده است و ما می‌توانیم در راستای ماموریت‌های محوله سازمانی به جامعه هدف ارائه خدمت دهیم.

تیمور صفری مهر گفت : مدیریت صحیح و تعامل بین کارکنان باعث پیشرفت وصولی شعبه و ارائه خدمات با کیفیت به جامعه هدف خواهد شد.

وی افزود: با توجه به ارائه گزارش عملکرد شعبه توسط کارشناسان حوزه اداری و مالی از کارکنان حوزه اداری و منابع انسانی و واحد امور مالی شعبه انتظار بیشتری از عملکرد مطلوب‌ واحدهای مزبور خواهد بود.

در پایان کامبیز ویسی، رئیس تأمین اجتماعی شعبه کنگاور ضمن تشکر از حضور معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل استان و روسا و کارشناسان ادارات منابع انسانی و پایش عملکرد، امور مالی، بودجه و فناوری اطلاعات نسبت به ارائه گزارش عملکرد واحدهای شعبه‌ اقدام کرد .

کد خبر: 73397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =