افزایش تخت بیمارستان امام حسین (ع)زنجان، خواسته شرکای تامین‌اجتماعی استان است

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: افزایش تخت بیمارستان امام حسین (ع) زنجان، خواسته بیمه‌شدگان و شرکای تامین‌اجتماعی در استان است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان، امیر عباس جراحی علمداری درنشست شورای راهبردی با شرکای تامین اجتماعی گفت: در استان زنجان بیش از ۶۰۰ هزار بیمه شده وجود دارد که بخش عظیمی از آن را کارگران و خانواده آنان تشکیل می‌دهد که در سطح استان خدمات درمانی بستری را در دو بیمارستان امام حسین (ع) و بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی دریافت می‌کنند.

وی افزود: طرح توسعه بیمارستان امام حسین (ع ) از انتظارت به حق بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان است که این موضوع به عنوان تکلیف این مدیریت در قبال شرکای اجتماعی پیگیری شده و تاییدات معاونت درمان سازمان و کمیته‌های تخصصی (کارشناسی) سازمان را اخذ کرده است و در صورت تصویب در هیات مدیره و هیات امنای سازمان تامین اجتماعی اجرایی خواهد شد .

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان بیان کرد: در سال گذشته بیمه‌شدگان تحت پوشش بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بار در مراکز درمانی تامین اجتماعی خدمات درمانی دریافت کرده‌اند.

در ادامه محمد حسن ندرلو، رییس کانون شورای اسلامی کارگری از تلاش‌های مدیریت درمان استان زنجان در ادائه خدمت درمانی قدردانی و توسعه خدمات تخصصی و تخت‌های بیمارستان امام حسین (ع) زنجان را از مدیر درمان مطالبه کرد.

عیسی نجفی، رییس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران هم از تلاش‌های مدیریت درمان زنجان و پیگیری توسعه بیمارستان های تامین اجتماعی در استان تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر: 72634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =