کسب رتبه نخست کشوری امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر

در بررسی و رتبه‌بندی ارزیابی عملکرد واحدهای مختلف ادارات تابعه سازمان تامین اجتماعی در سال‌جاری، امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر موفق به کسب جایگاه نخست کشوری شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر،محمدجواد بازدرهوا گفت: این دستاورد ارزشمند نتیجه تلاش گروهی توسط کارکنان اداره کل تامین اجتماعی در استان بوشهر است که با رویکرد جهادی و تلاش بی‌وقفه، خدمت‌رسانی شایسته به هم‌استانی‌ها را در اولویت قرار داده اند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با تبریک به تیم فعال حوزه فرهنگی و اجتماعی اداره کل، تاکید کرد: تعاملات و ارتباطات درون و برون سازمانی نقش بسیار مهمی در موفقیت سازمان دارد.

وی درباره اقدامات فرهنگی و اجتماعی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: گفتمان‌سازی و توسعه تعامل با شرکای اجتماعی، نهادهای مدنی و حاکمیتی، انجام اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، بازدیدهای نظارتی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های مردمی و رضایتمندی، از جمله اقدامات فرهنگی و اجتماعی این اداره کل است که منجر به کسب این موفقیت در امور فرهنگی شده است.

بازدرهوا به دلایل موفقیت حوزه فرهنگی اشاره کرد و افزود: در راستای برقراری و تقویت ارتباط با فعالان جامعه کارفرمایی کشور همواره در جلسات، انجمن ها و تشکل‌های کارفرمایی به طور مستمر شرکت کردیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر ادامه داد: بر اساس طرح‌هایی که از سوی معاونت فرهنگی سازمان تامین اجتماعی تدوین شده است این اداره کل با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کارشناسان متخصص در محل دانشگاه‌ها، مدارس، کارگاه‌های بزرگ و کارگاه‌های جدیدالتاسیس، با ارائه مشاوره کارگاهی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی جهت کارفرمایان، بیمه شدگان، دانشجویان با رشد فزاینده اطلاعات بیمه‌ای کارفرمایان و بیمه‌شدگان مواجه شد .

بازدرهوا بیان کرد: به منظور اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و عملکردها تلاش کردیم با بهره‌مندی از امکانات و سیستم‌های متنوع اطلاع‌رسانی و هوشمندسازی ، اطلاعات متنوعی از قبیل امکان دسترسی به آخرین تغییر و تحولات در حوزه قوانین و مقررات، بخشنامه‌ها و آئین‌نامه‌ها و تولید فیلم‌های آموزشی را بمنظور افزایش آگاهی و اطلاعات بیمه‌ای در اختیار مخاطبان و شرکای اجتماعی خود قرار دهیم .

وی همکاری و تعامل کارآمد با نهادها و مراجع سیاست گذار را به‌عنوان یک شاخص موثر در ارزیابی امور فرهنگی دانست و افزود: تعاملات به‌منظور هماهنگی و همسویی با تصمیمات اتخاذ شده از سوی دولت، مجلس و نهادها و مراجع سیاستگذار می‌تواند در ارائه خدمات مطلوب به مخاطبین این سازمان و ارزیابی کلی بسیار تاثیر گذار باشد .

کد خبر: 72601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =