پرداخت ماهانه ۲۱۴ میلیارد تومان به بازنشستگان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماهانه بیش از ۲۱۴ میلیارد به بازنشستگان و مستمری‌بگیران این استان پرداخت می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، رسول چراغ سحر در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج گفت: در حال حاضر ۱۹ هزار و ۹۶۷ نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر در کهگیلویه و بویراحمد از خدمات و حمایت‌های سازمان تامین اجتماعی برخوردار هستند و در سه ماهه نخست سال جاری ۶۴۲ میلیارد تومان حقوق و مستمری ماهانه به آنان پرداخت شده است.

وی افزود: از این تعداد ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر بازنشسته، ۶ هزار و ۵۹۱ نفر بازمانده و یک هزار و ۷۶ نفر نیز ازکارافتاده کلی هستند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بیمه‌شدگانی که شرایط قانونی از نظر سنی و سابقه بیمه‌ای را داشته باشند، می توانند بدون مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی و با ورود به سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان درخواست بازنشستگی خود را ثبت کنند.

آیت الله سیدنصیر حسینی نیز در این دیدار گفت: سازمان تامین اجتماعی از جمله نهادها و دستگاه‌هایی است که متنوع ترین و تاثیرگذارترین خدمات را به بخش عظیمی از جمعیت کشور می دهد و آثار این خدمات چه در حوزه پرداخت حقوق و مستمری و چه در حوزه درمان در زندگی مردم نمایان است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: از طرفی این سازمان با حمایت از نیروی کار، نقش ارزنده‌ای در رونق تولید و اقتصاد کشور دارد و امیدواریم با برنامه‌ریزی و مدیریت، این نقش در آینده پررنگ‌تر شود.

وی از اقدامات سازمان تامین اجتماعی در زمینه پوشش‌های جدید بیمه‌ای قدردانی و اظهار امیدواری کرد با تداوم این روند و برنامه‌های جدید، زمینه برخورداری همه اقشار جامعه از حمایت ها و خدمات این سازمان فراهم شود.

کد خبر: 72443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =