پیام تبریک مدیر درمان استان سمنان به مناسبت هفته تامین اجتماعی

مدیر درمان استان سمنان در پیامی فرارسیدن هفته تامین اجتماعی را به تمامی بیمه‌شدگان، شرکای اجتماعی، مستمری‌بگیران و کارکنان این سازمان در استان تبریک گفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان، پیام تبریک محمدکاظم امیدیان به مناسبت هفته تامین اجتماعی به این شرح است:

" بسمه تعالی "

تامین اجتماعی در مفهومی گسترده یکی از اهداف اساسی دین مبین اسلام و شریعت پیامبرانی بوده است که در کنار دعوت انسانها به بندگی خداوند آنها را به رعایت عدل، پرهیز از ثروت اندوزی و کمک به یکدیگر دعوت کرده‌اند.

کلیدواژه موفقیت و رشد جایگاه اجتماعی سازمان، افزایش تعامل با مخاطبان و شرکای اجتماعی اعم از بیمه‌شدگان، کارفرمایان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران بوده و نقش این سازمان بعنوان بزرگترین و گسترده‌ترین نهاد از نظر جمعیت تحت پوشش، در گسترش عدالت اجتماعی و پیاده سازی حداکثری حقوق شهروندی نقشی ارزشمند و تاثیرگذار است.

این سازمان خدمتگزار با اجرای سیاست‌های کلان خود در حوزه‌های بیمه‌ای و درمانی تمام تلاش خود را معطوف به حمایت از ذینفعان و شرکای خود جهت تسکین و کاهش آلام و دغدغه بیماران، آرامش بازنشستگان، مستمری بگیران، جوانان و سایر اقشار نموده است‌. اینجانب با گرامیداشت و تبریک هفته تامین اجتماعی همت تمامی تلاشگران عرصه کار و تولید را ارج نهاده و از زحمات تمامی همکاران عزیز در واحدهای خدمت‌رسان بیمه‌ای و درمانی تامین اجتماعی در استان سمنان تقدیر می نمایم. تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان تامین اجتماعی استان به ویژه کادر پرتلاش درمان در مسیر خطیر خدمت رسانی به همنوعان خود، جلب اعتماد و رضایتمندی ذینفعان و خدمت رسانی به مردم در زمینه حمایت‌های اجتماعی جلوه‌ای زیبا از مهرورزی و خدمت به بندگان خدا می باشد. به یقین در سالی که به نام جهش تولید با مشارکت مردمی نامگذاری شده است، با تلاش و کوشش مضاعف تلاشگران این عرصه در حوزه‌های مختلف درمان و بیمه ای شاهد رشد و اعتلای قابلیت های ایران عزیز در پیشبرد اهداف خود بخصوص برنامه های متعالی سازمان تامین اجتماعی در جامعه خواهیم بود.

دکتر محمد کاظم امیدیان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان

کد خبر: 72186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =