به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان، در میز خدمت این هفته که با مشارکت نمایندگان ادارات نامنویسی،مستمری، بیمهشدگان، ارتباطات مردمی و روابط عمومی برگزار شد کارشناسان با سعه صدر به کلیه سوالات کارکنان این اداره کل که غالبا در حوزه تعهدات سازمان بود پاسخ دادند و مشاورههای لازم درباره چگونگی فرایند رسیدگی به مشکلات آنها، نحوه استفاده از خدمات غیرحضوری سازمان در بستر سامانه es.tamin.ir و اپلیکیشن تامین من ارائه شد.
کارشناسان اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان با حضور در اداره کل فنی و حرفهای استان در قالب میزخدمت هفتگی به سوالات، مشکلات و انتقادات بیمهای کارکنان و مراجعان این ادارهکل پاسخهای تخصصی ارائه دادند.
کد خبر: 72118
نظر شما