تجهیز اورژانس جدید بیمارستان ثامن الائمه (ع) تامین اجتماعی بجنورد

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی از تجهیز اورژانس جدید بیمارستان ثامن‌الائمه (ع) تامین اجتماعی بجنورد و انبار دارویی با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی، سعید صدرمنش با بیان اینکه یکی از اقدامات حوزه درمان تامین اجتماعی استان در راستای کسب رضایتمندی بیماران و همراهیان، اجرای طرح هتلینگ در بیمارستان ثامن الائمه (ع) تامین اجتماعی بجنورد است گفت: در بخش‌های زنان و زایمان، داخلی، اطفال، سی سی یو و بخش جراحی، طرح هتلینگ اجرایی شده است و اکنون تنها هتلینگ اتاق عمل باقی مانده است که درخواست اعتبارمورد نیاز صورت گرفته و مجوزها برای این امر صادر شده است.

وی افزود: اجرای طرح هتلینگ در این بیمارستان در راستای بهسازی، نوسازی و توسعه فضاها و تجهیزات پزشکی صورت می گیرد .

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی بر ارتقای خدمات در بیمارستان بجنورد تاکید و بیان کرد: در سال‌های اخیر فرایند توسعه‌ای هتلینگ بخش‌های مختلف در بیمارستان ثامن الائمه (ع) را داشته ایم که مطابق با استانداردهای لازم فضاهای استاندارد را برای بیمار و همراه بیماران ایجاد کرده‌ایم.

راه‌اندازی بخش اورژانس جدید بیمارستان ثامن‌الائمه (ع) بجنورد

صدرمنش با بیان اینکه به زودی بخش اورژانس جدید بیمارستان ثامن الائمه (ع) راه اندازی خواهد شد گفت: برای تجهیز این مرکز ۹۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی زیربنای اورژانس قدیمی بیمارستان را ۶۰۰ متر مربع عنوان کرد و افزود: اورژانس جدید در فضایی به متراژ یک‌هزار و ۳۰۰ متر مربع احداث شده و هم اکنون این پروژه بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در آینده‌ای نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

ایجاد تنها مرکز انبار دارویی در استان خراسان شمالی

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گفت: خراسان شمالی از وجود یک انبار دارویی استاندارد محروم بوده است که کمبود این مرکز مهم در دوران شیوع کرونا آثارش نمایان شد چرا که محیطی استاندارد برای ذخیره داروها وجود نداشت.

صدرمنش با بیان اینکه برای نخستین بار در سال گذشته، شروع به ساخت انبار دارویی کردیم تا این مشکل را از روی دوش استان برداریم افزود: این انبار دارویی در متراژ یک‌هزار و ۶۰۰ متر مربع به منظور ذخیره سازی دارو در مکانی استاندارد و با توجه به شرایط دمایی نگهداری انواع داروها ساخته شده است که این مهم در زمان بحران از جمله شیوع بیماری‌ها اهمیت دوچندانی پیدا می کند.

وی بیان کرد: این مرکز تنها مرکز استاندارد برای نگهداری و ذخیره سازی دارو در استان است که فضاهای مورد نیاز برای دارو را فراهم خواهد کرد و با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد به زودی افتتاح خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: برای تجهیزات داخلی انبار دارویی که دارای استانداردهای لازم جهت نگهدای انواع داروها باشد ، بیش از ۷۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

کد خبر: 75016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =