نقش زنان در توسعه و پیشرفت سازمان‌ها و جوامع غیرقابل انکار است

مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی گفت: زنان همواره نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت سازمان‌ها و جامعه ایفا کرده‌اند و ما در تلاشیم تا مشکلات و چالش‌های پیش روی آنان را به بهترین شکل ممکن حل کنیم.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی، یونس دباغ صادقی‌پور در این نشست که با حضور زنان شعب تبریز در قالب کمیته زنان تشکیل شده بود ضمن خوش آمدگویی و تقدیر از اهتمام زنان شعب در اعتلای مسیر خدمت به شرکای اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی بر اهمیت نقش زنان در سازمان و جامعه تأکید و بیان کرد: زنان همواره نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت سازمان‌ها و جامعه ایفا کرده‌اند و ما در تلاشیم تا مشکلات و چالش‌های پیش روی آنان را به بهترین شکل ممکن حل کنیم.

در ادامه نشست، زنان همکار به بیان مشکلات و چالش‌های خود در شعب پرداختند. مشکلاتی از قبیل عدم توازن بین کار و زندگی خانوادگی، نیاز به تسهیلات بیشتر برای زنان شاغل و مشکلات مرتبط با پیشرفت شغلی زنان مطرح شد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی نیز با تأکید بر اهمیت رفع این مشکلات، قول پیگیری و یافتن راهکارهای مناسب برای حل این مسائل را داد. موضوع حجاب و عفاف نیز یکی از محورهای مهم این نشست بود. در این باره ، اهمیت رعایت حجاب و عفاف به عنوان یکی از اصول ارزشی جامعه اسلامی مورد تأکید قرار گرفت و برنامه‌هایی برای تقویت این ارزش‌ها در میان همکاران زن ارائه شد.

این نشست با جمع‌بندی و ارائه راهکارهای عملی برای بهبود شرایط زنان همکار در شعب تبریز به پایان رسید و مقرر شد که پیگیری‌های لازم در باره مسائل مطرح شده انجام گیرد.

کد خبر: 72110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =