افزایش منابع بیمه منجر به ارائه خدمات بهتر می‌شود

مدیرکل تأمین اجتماعی استان مازندران در همایش بزرگ روز خانواده و تکریم بازنشستگان در شهرستان چالوس گفت: تمام تلاش بنده و کلیه همکاران در مجموعه تأمین اجتماعی جلب رضایت جامعه هدف به ویژه قشر معزز بازنشسته با ارائه خدمات بی‌منت و خالصانه است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان مازندران، حسن فلاح انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری را چراغ راه عنوان و بیان کرد: سازمان تأمین اجتماعی در تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم مد نظر رهبری نقش بسیار مهمی را می‌تواند ایفا کرده و کمک شایانی به حرکت چرخ‌های تولید و اشتغال کشور ارائه کند.

وی ادامه داد: اگر جهش تولید و رشد اقتصاد کشور با مشارکت مردم محقق شود، افزایش اشتغال، بیمه شده و افزایش درآمد پایدار سازمان تامین اجتماعی را به همراه خواهد داشت که در نهایت منجر به امکان ارائه خدمات بهتر به بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران، بازنشستگان و... شده و رضایت این قشر با ارزش که بخش بزرگی از جامعه را تشکیل می‌دهند جلب می‌شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان مازندران در پایان با توجه به درپیش بودن انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، حضور پرشور در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح را یک وظیفه مهم دینی و اسلامی دانست.

این مراسم با حضور آیت الله محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان و مسئولین استانی و شهری در چالوس برگزار شد و فخرالدین رستمی، معاون تعهدات بیمه‌ای، اسماعیل میرزایی، رئیس اداره فنی مستمری، مهدی یوسفی، رئیس اداره نظارت بر مصارف و شعبانی، رئیس شعبه چالوس، مدیرکل تأمین اجتماعی را در این مراسم که با حضور پرشور بازنشستگان شهرستان برگزار شد همراهی کردند.

کد خبر: 72048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =